ehs5 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Ifølge kjøpsloven skal vel alt ha garanti? (Er ikke ekspert på sånt. ) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Nei. I følge markedsføringsloven skal alle kjøp kunne heves ved bruk av angreretten. Begrepet "kjøpsloven" ble avviklet for et par år siden, tror jeg. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 En påsmurt Brødskive treffer alltid gulvet med smørsiden ned, En katt lander alltid på alle fire. Hvis du fester en brødskive på ryggen til en katt, men smørsiden opp, og slipper den - Hva vil da treffe bakken ? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 antar at du bare tuller, men jeg vil si bena til katten med stor trygghet, ettersom kattens masse overdøver skiva grovt. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Var bare en dårlig vits.. sent på kvelden ; ) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 For ca. et og et halvt år siden hadde jeg influensa, og etter det har jeg blitt avhengig av å sove med t-skjorte på, hvis ikke våkner jeg frysende på natta, uansett hvor varmt det er ute. Er jeg skadet, og på hvilken måte? Trenger fortsatt svar............................... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg fryser alltid på natta, uansett hvor varmt det er. Bruker aldri t-skjorte heller. Men så hender det at jeg fryser på stranden i 30 grader. Jeg er vel kaldblodig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 For ca. et og et halvt år siden hadde jeg influensa, og etter det har jeg blitt avhengig av å sove med t-skjorte på, hvis ikke våkner jeg frysende på natta, uansett hvor varmt det er ute. Er jeg skadet, og på hvilken måte? Trenger fortsatt svar............................... Hadde jeg visst svaret skulle du fått det, men det er ikke godt å si. Et halvt år er ikke så lenge. En influensa kan være et kraftig virus som muligens kan forårsake visse ettervirkninger mentalt sett. Det betyr sannsynligvis ingenting skummelt Da jeg var ca. 12 år ble jeg forgiftet av fordervet krabbe, og lå syk i rundt 2 uker. Har etter den gang ikke touchet krabbe, og kan føle meg dårlig bare av lukta Om du føler virkelig behov for svar, er vel et legebesøk tingen (selv om ikke alle leger er like seriøse i dag) Du kan jo også prøve doktor online Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Nei. I følge markedsføringsloven skal alle kjøp kunne heves ved bruk av angreretten. Begrepet "kjøpsloven" ble avviklet for et par år siden, tror jeg. Forbrukerkjøpsloven heter loven som beskytter forbrukere når de kjøper noe. (vanskelig å tolke det ut fra navnet) ^^ Angrerettsloven er som du sier. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 En påsmurt Brødskive treffer alltid gulvet med smørsiden ned,En katt lander alltid på alle fire. Hvis du fester en brødskive på ryggen til en katt, men smørsiden opp, og slipper den - Hva vil da treffe bakken ? En katt lander alltid på alle fire. Hva hvi du fester en katt opp ned på ryggen til en annen katt, og slipper dem ned? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 En katt lander alltid på alle fire. Hva hvi du fester en katt opp ned på ryggen til en annen katt, og slipper dem ned? Da har du MANGE kloremeker før du i det hele tatt får bevist teorien :!: Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Jeg lurer på hvorfor jeg kjøpte meg PC på COOP OBS! Fordi de gule prisene fikk deg til å overse alle de røde varsellampene. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) For ca. et og et halvt år siden hadde jeg influensa, og etter det har jeg blitt avhengig av å sove med t-skjorte på, hvis ikke våkner jeg frysende på natta, uansett hvor varmt det er ute. Er jeg skadet, og på hvilken måte? Trenger fortsatt svar............................... En kompis av meg drakk en øl med litt knust glass i en gang da vi var på øving. Når han fant det ut freaket han helt ut og trodde han skulle blø ihjel og at kroppen hans ble oppskåret innvendig! Alt var jo greit, men siden det så kan han få for seg akkurat dette på forskjellige tidspunkt. Roskilde var det verst da han røkte en del hasj og det hjelper ikke akkurat på nervene! Det at han tror at han blør ihjel kan føre til psykose, men det vil vi ikke fortelle han fordi han er en mega-hypokonder i tillegg! Endret 11. august 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Hvorfor lager Fargoth så konge avatarer? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Hvorfor lager Fargoth så konge avatarer? Fordi han er flink i Photoshop og har mye fritid. -- Hvor langt tid tar det før all nikotin er ute av kroppen etter at man har snust? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Man kan trene seg opp til å tåle mindre søvn, rite? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Man kan trene seg opp til å tåle mindre søvn, rite? Det er jo den "ubermans sleep" greien hvor du bare tar "naps"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Hvor langt tid tar det før all nikotin er ute av kroppen etter at man har snust? 72 timer. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Man kan trene seg opp til å tåle mindre søvn, rite? Delvis man kan trene seg opp til å ikke føle ubehaget ved lite søvn i kortere perioder. Men å få mindre søvn enn det kroppen din trenger er farlig og vil etter en stund føre til a du begynner å hallusinere før du faller sammen. Hvis du derimot mener å trene seg fra å sove 12 t i døgnet til 8 så kan det lett renes opp, men å trene seg opp til å tåle mindre søvn enn det hjernen trenger er farlig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Hvor langt tid tar det før all nikotin er ute av kroppen etter at man har snust? 72 timer. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg