chokke Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Et mummitroll er et mummitroll ligner en flodhest though Øy! Jeg vil ikke ligne på mumitrollet. mummitrollet er kule da Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Finnes 40mm < xxmm vifteadapter til salgs her til lands? Endret 9. august 2005 av Atanatar Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Nei, du får ikke slik hjelp i denne tråden... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har hørt mye bra om plastisk kirurgi.. Legene er jo så flinke nå for tida atte Ekke så bra... når du ser på Body Work på Discovery! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Men nå skal du også tro på minimalt av ting du ser på discovery uansett da Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Men nå skal du også tro på minimalt av ting du ser på discovery uansett da Eeh... nei! Hvis du sier det meste av det på discovery er galt har ikke du skjønt poenget med kanalen! Endret 9. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Discovery er jo Se & Hør 2 da. Endret 9. august 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Discovery er jo Se & Hør 2 da. HÆ!?! Bullshit! Spør de andre forumbrukerne hva discovery er! Det er en ren vitenskapskanal! OWNED! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 HÆ!?! Bullshit! Spør de andre forumbrukerne hva discovery er! Det er en ren vitenskapskanal! OWNED! Å herre ... Tror du virkelig alt som serveres på Discovery er universelle sannheter? Voks opp. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 HÆ!?! Bullshit! Spør de andre forumbrukerne hva discovery er! Det er en ren vitenskapskanal! OWNED! Å herre ... Tror du virkelig alt som serveres på Discovery er universelle sannheter? Voks opp. eeeh... ja! DISCOVERY! Lenke til kommentar
Diff Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg lurer på hvorfor jeg kjøpte meg PC på COOP OBS! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Discovery er jo ikke en kanal som sender tull. Hva har fått deg til å tro det SnittLeif? De er jo seriøse. Se og hør 2 jah. drøm Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Discovery har mye jibbjabb. Riktignok er ikke alt tull, men mye av det Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Discovery har mye jibbjabb. Riktignok er ikke alt tull, men mye av det Som? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg lurer på hvorfor jeg kjøpte meg PC på COOP OBS! Hvorfor ikke? Jeg kjøpte min på Rema 1000 og ble hvertfall fornøyd Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Lurer på ka det e som får deg til å si ja helt automatisk selv om du vet at du kommer til å angre bittert seinere ?? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Det har vel veldig mye med situasjonen å gjøre? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Når kan man egentlig kalle seg student? Jeg går på VGS, og reiste uten problemer som student på toget for en uke siden. Har jeg egentlig rett til det? Endret 9. august 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Når kan man egentlig kalle seg student? Jeg går på VGS, og reiste uten problemer som student på toget for en uke siden. Har jeg egentlig rett til det? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Når kan man egentlig kalle seg student? Jeg går på VGS, og reiste uten problemer som student på toget for en uke siden. Har jeg egentlig rett til det? Ja. Ikke alle steder... Noen steder må du betale voksen fra du er 16 til du begynner å studere. Så må du vise bevis for at du har betalt semesteravgift for å få rabatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg