Mattlakk Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Hvor mye penger må man ut med for et Navigasjonssystem til bil? (Norsk) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Hvor mye penger må man ut med for et Navigasjonssystem til bil? (Norsk) Spørs om du skal ha kart over kun Norge eller hele Europa osv... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Få priser på begge da!? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 +34 er til spania, sjekka det nå.edit: men det finnes retningsnummer på mer enn to siffer også. +34 er til frankrike (tror jeg), og ja, de har et retningsnummer før det 8 siffrede telefonnummeret. FKS: +34 8 658 21 221 Kanskje +34 er et retningsnummer, og landet du fikk sms fra har 9 tall lange telefonnummer? Takker for svar! Ja, ikke vet jeg.. hehe. Meldingen lød:"Var det medium du skulle ha?" og kom fra et nummer jeg ikke klarer å spore på noe vis. Ikke kjente jeg noen som var ute på tur heller på det tidspunktet. Sikkert ikke no mer spennede enn en feilsending. I og med at nummeret hadde et siffer mer en vanlig her i Norge, så ble jeg litt nysgjerrig. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Få priser på begge da!? F.eks. en med Norge og Danmark koster 3.499 kr. også er det vel ca. 1.500 kr. det koster hvis du vil ha hele EUropa (i tillegg såklart...) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Spørs jo om man skal ha innebygget i bilen eller bare løst. Tror vi betalte 24 for fult innebygget. VEst-Europa. Endret 6. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Asså, Pappa skal ha det.. han sa han ville ha en liten skjerm foran i bilen.. Hele Europa helst! Og det må være litt grafikk på det! kjett å ikke se hva som står der liksom Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Trenger vel noe fra Garmin...koster fra rundt 4000 og oppover. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Lurer på hvem denne dikteren er, som Vreid har funnet inspirasjon av... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Hvis man leter etter noe, og gjerne trenger det fort - så tar man ofte det første man kommer over. Da sier mange også at de "tok det første og beste". Hvorfor i all verden sier man det?? Man tok det første, og ikke det beste. Det kan jo forsåvidt også være det beste, men det er ganske uasnnsynlig at man alltid kommer over det beste først. Og hvis man leter etter det beste, så kan man sannsynligvis ikke si at det er/var det "første" lengre. Konklusjon: "Jeg tok (eller annet ord som passer) det første og beste" er et elendig uttrykk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Ikke sant, bhsand. Uttrykket "Jeg tok det første og beste" er helt logisk da det aller første du finner av noe alltid er det beste du har sett av tingen. Da jeg skulle kjøpe meg bil tok jeg den første og beste jeg fant, så nå har jeg en audi 100cc, 1986-mod. Det er jo selvfølgelig ikke verdens beste bil, men siden det var den jeg så på først var det den som var best. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Spørs jo om man skal ha innebygget i bilen eller bare løst. Tror vi betalte 24 for fult innebygget. VEst-Europa. "Vi" eller pappa? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 tihi, så litt på mummitrollet etter å ha sett garfield - the movie og begynte å undre over hvordan dyr mummitrollet er. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Et mummitroll er et mummitroll Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Et mummitroll er et mummitroll ligner en flodhest though Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 true tenkte jeg skulle slå opp på wikipedia.org, men hva i alle helveter er mummitroll på engelsk? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Moomintroll Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Et mummitroll er et mummitroll ligner en flodhest though Øy! Jeg vil ikke ligne på mumitrollet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har hørt mye bra om plastisk kirurgi.. Legene er jo så flinke nå for tida atte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg