Tonio Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Regler:[*]No support: Dette er ikke en thread der du skal spørre om alle mulige dataproblemer som du har, vi har resten av forumet til akkurat det. Sorry. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Å bruke kvikksølv som som ugressmiddel er ikke noe sjakktrekk You bet. :!: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) @ Ewok ja men den koset skjorta buksa og slipset med [LINK] Endret 4. august 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Er det lov og starte en tråd der du poster screenshot fra gulesider av folk som har vært litt uheldig med etternavnet.. Folk som f.eks heter Mensen til etternavn!? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Er det lov og starte en tråd der du poster screenshot fra gulesider av folk som har vært litt uheldig med etternavnet.. Folk som f.eks heter Mensen til etternavn!? Tror kanskje det finnes noe lingnende allerede! søk litt Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Tror ikke det finnes jeg.. Får jeg advarsel hvis jeg starter en sånn tråd? Det er jo tross alt og gjøre narr av navnet til folk!? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Tror ikke det finnes jeg.. Får jeg advarsel hvis jeg starter en sånn tråd? Det er jo tross alt og gjøre narr av navnet til folk!? Prøv... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Kanskje om du sensurerer deler av navnet/tlf.nr. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Er det lov og starte en tråd der du poster screenshot fra gulesider av folk som har vært litt uheldig med etternavnet.. Folk som f.eks heter Mensen til etternavn!? Den gamle rektoren min, heter bjørn mensen. Snill mann. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Er det lov og starte en tråd der du poster screenshot fra gulesider av folk som har vært litt uheldig med etternavnet.. Folk som f.eks heter Mensen til etternavn!? Jeg gjorde narr av en med et pussig navn en gang på mitt eget forum, i forbindelse med at lista over T5PC-aksjonærer ble lagt ut - for to uker siden hadde personen funnet det på google og sendte meg mail og ba meg ta det vekk... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Er "+346" et retningsnummer? Fikk for en stund siden en sms fra et nummer som hadde et siffer for mye.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Er "+346" et retningsnummer? Fikk for en stund siden en sms fra et nummer som hadde et siffer for mye.. Kanskje +34 er et retningsnummer, og landet du fikk sms fra har 9 tall lange telefonnummer? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Hvorfor er Bonaqua, Imsdal, Farris, etc. like dyrt som brus? Jeg hadde kjøpt mye mer av det om det var billigere.. Men det er kanskje derfor? For å holde brus-salget ved like? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) +34 er til frankrike (tror jeg), og ja, de har et retningsnummer før det 8 siffrede telefonnummeret. FKS: +34 8 658 21 221 Endret 5. august 2005 av ADT Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) +34 er til spania, sjekka det nå. edit: men det finnes retningsnummer på mer enn to siffer også. Endret 5. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Er man mett lenger dersom man svelger maten i store biter istedet for å tygge skikkelig? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Hvis du drikker Store menger Brus om gangen pisser du oftere, så kan jo hende det samme gjelder mat, bare i andre enden ! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 Er man mett lenger dersom man svelger maten i store biter istedet for å tygge skikkelig? Det tar jo lengre tid å partere og etse ned maten da, men personlig får jeg bare vondt i magen.....prøvde det med biff nettop Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 For ca. et og et halvt år siden hadde jeg influensa, og etter det har jeg blitt avhengig av å sove med t-skjorte på, hvis ikke våkner jeg frysende på natta, uansett hvor varmt det er ute. Er jeg skadet, og på hvilken måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg