Kadmium Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Et annet snedig spørsmål er; Hvorfor teller ikke postene i off-topic forumet? Kan tenke meg hvorfor.. Jeg vil ha høy postcount! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg lurer på hvorfor jeg aldri ser på simpsons episodene mine jeg har på pc'n, når jeg har 68,4 GB av det.. Fordi du er dust, jeg vet ikke jeg! Ute etter bråk? Neeeeei... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg lurer på hvorfor jeg aldri ser på simpsons episodene mine jeg har på pc'n, når jeg har 68,4 GB av det.. Fordi du er dust, jeg vet ikke jeg! Ute etter bråk? Neeeeei... Det er jeg.. Come on! Hit me with your bare knuckle! Arrrg... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Et annet snedig spørsmål er; Hvorfor teller ikke postene i off-topic forumet?Kan tenke meg hvorfor.. Jeg vil ha høy postcount! Sorry dobbelpost, men men... Spør en mod. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Et annet snedig spørsmål er; Hvorfor teller ikke postene i off-topic forumet?Kan tenke meg hvorfor.. Jeg vil ha høy postcount! Det er faktisk idiotisk! Er det liksom konkurranse om å ha flest innlegg som gjør dette? Postcount skal vise et reelt tall, og det gjør den ikke i dag. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Et annet snedig spørsmål er; Hvorfor teller ikke postene i off-topic forumet?Kan tenke meg hvorfor.. Jeg vil ha høy postcount! Det er faktisk idiotisk! Er det liksom konkurranse om å ha flest innlegg som gjør dette? Postcount skal vise et reelt tall, og det gjør den ikke i dag. Hmm.. tror du virkelig jeg mente det med postcount? Trenger ikke høy postcount på forumet for å bli verdsatt av andre brukere med høy postcount. Det er det som er så fint med HW forumet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nei, mente ikke at du mente. Men siktet til det tåpelige grunnlaget de hadde for å fjerne off-topic fra postcount. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Et annet snedig spørsmål er; Hvorfor teller ikke postene i off-topic forumet?Kan tenke meg hvorfor.. Jeg vil ha høy postcount! Det er faktisk idiotisk! Er det liksom konkurranse om å ha flest innlegg som gjør dette? Postcount skal vise et reelt tall, og det gjør den ikke i dag. Grunnen til at inlegg i ot kategorien ikke gir utslag på telleren, er vel for å forhindre at folk øker sin mengde ved å poste i "Telletråder"? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nei, mente ikke at du mente. Men siktet til det tåpelige grunnlaget de hadde for å fjerne off-topic fra postcount. Ok.. begynte å lure på om du slo ned på mitt tåpelige innlegg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hehe, nei. var ikke sånn ment. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hehe, nei. var ikke sånn ment. Da var ikke det noe problem.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Grunnen til at inlegg i ot kategorien ikke gir utslag på telleren, er vel for å forhindre at folk øker sin mengde ved å poste i "Telletråder"? "Telletråder" finner vi da overalt. Det er nok av oppramsningstråder i for eksempel musikkforumet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg fant ut for en halvtime siden at jeg faktisk kler sånn "hoppbakkefjortis-sveis". Ikke sånn kjempestor hoppbakesveis, bare akkurat sånn at det ble fint.. Grunnen til at jeg prøvde hoppbakkesveis, skjønner du sikkert ved å lese denne posten Endret 3. august 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Herre.. Det er jo såååå 1999! Men seriøst, det er virkelig ute med skihoppsveis. Skjønner ikke hvorfor folk hadde det idet hele tatt heller jeg da. Helst med bleket hår og skihoppsveis. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Herre.. Det er jo såååå 1999! Men seriøst, det er virkelig ute med skihoppsveis. Skjønner ikke hvorfor folk hadde det idet hele tatt heller jeg da. Helst med bleket hår og skihoppsveis. skihoppsveis er über stygt og hvorfor gå til frisatan når du kan se ut som en buskemann Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg hang meg aldri på den stilen, heldigvis. Fant heller min egne . Ser fremdeles mange som går rundt sånn, og tror de er tøffe.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Langt hår er tingen! Mange sier til meg at langt hår er jo ingenting fordi det er jo egentlig ikke en sveis som heller ikke tar lang tid å ordne til. Men sannheten er jo at det har tatt flere år å få langt hår! Det tenker ikke folk på nei! Men langt hår går aldri av moten, dessuten ser det kulere ut! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bare for å følge med på "langt hår" saken. Det er bare 1 tiår i løpet av de siste 4 hvor det har blitt ansett som feil for gutter å ha langt hår. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) 1. På hvilket sted i Norge er det målt den høyeste temperaturen? (33,6) Grader siste 10 år? Endret 4. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 finnes det harddisker med 500 gb lagringsplass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg