The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor er fargoth så verdens-herredømme gal? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor er fargoth så verdens-herredømme gal? Er han det? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor er fargoth så verdens-herredømme gal? Er han det? Se bla. i: Veddemål... og Vil du bytte/få ny avatar.... se de siste sidene i vil du bytte/få ny avatar.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hva mener man egentlig med "ammagad"? Aldri fått med meg det jeg. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hva mener man egentlig med "ammagad"? Aldri fått med meg det jeg. oh my god? Herregud? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hva mener man egentlig med "ammagad"? Aldri fått med meg det jeg. oh my god? Herregud? hm.. er ammagad det samme som OMG på en måte? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hva mener man egentlig med "ammagad"? Aldri fått med meg det jeg. Er en variant av "Oh my god." Et uttrykk som brukes når noen er litt håpløse, eller om noe voldsomt skjer. edit: bare å si oh my god på en litt rar måte med dialekt på, så får man ammagad. Endret 3. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Var en på MSN som kalte meg "ammagad-unge" igår.. :S Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 To ting som alltid har slått meg: Om vi mannfolk ikke klarer å gi en kvinne orgasme så er det vår feil. Og når vi ikke klarer å få den opp, evt nå klimaks, så må vi plutselig til legen... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Var en på MSN som kalte meg "ammagad-unge" igår.. :S øh. I følge han er du en herregud-unge Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Er denne tråden snedig?? Det er et snedig spörsmål Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Var en på MSN som kalte meg "ammagad-unge" igår.. :S øh. I følge han er du en herregud-unge Det kan brukes i sammenhengen: Du er skikkelig hjelpesløs. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor er fargoth så verdens-herredømme gal? Er han det? Se bla. i: Veddemål... og Vil du bytte/få ny avatar.... se de siste sidene i vil du bytte/få ny avatar.. Takk for at du hjelper til med å gjøre meg kjent.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 To ting som alltid har slått meg: Om vi mannfolk ikke klarer å gi en kvinne orgasme så er det vår feil. Og når vi ikke klarer å få den opp, evt nå klimaks, så må vi plutselig til legen... Deg eller generelt? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor er fargoth så verdens-herredømme gal? Er han det? Se bla. i: Veddemål... og Vil du bytte/få ny avatar.... se de siste sidene i vil du bytte/få ny avatar.. Takk for at du hjelper til med å gjøre meg kjent.. Nemo problemo my friend! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Deg eller generelt? Ja, jeg er impotent. Spilt for mye CS. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg lurer på hvorfor jeg aldri ser på simpsons episodene mine jeg har på pc'n, når jeg har 68,4 GB av det.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg lurer på hvorfor jeg aldri ser på simpsons episodene mine jeg har på pc'n, når jeg har 68,4 GB av det.. Fordi du er dust, jeg vet ikke jeg! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg lurer på hvorfor jeg aldri ser på simpsons episodene mine jeg har på pc'n, når jeg har 68,4 GB av det.. Fordi du er dust, jeg vet ikke jeg! Ute etter bråk? Har forresten et nytt "snedig" spørsmål. Hvordan kommer man seg egentlig utenfor osonlaget? Jeg mener; Osonlaget er jo rundt hele jordkloden, og når man kommer flyvende igjennom så må det jo bli et hull i osonlaget. Tetter dette seg igjen med engang eller hva? Et "snedig" spørsmål fra Espen Jensen (HW-forum bruker ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg