Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 Jeg lurer litt på, hvordan lager man Programmer? Finns det programmer til å lage programmer i ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 skriver de i for eksempel C++. Da holder det med Notepad. Men det finnes mange andre programmer som er mer tilrettelagt da.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 skriver de i for eksempel C++. Da holder det med Notepad. Men det finnes mange andre programmer som er mer tilrettelagt da.. Lage programmer i notepad? :!: Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Hvorfor er der et bilde under postcounten til Rune F? Edit: og alle oss andre. Endret 2. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 skriver de i for eksempel C++. Da holder det med Notepad. Men det finnes mange andre programmer som er mer tilrettelagt da.. Lage programmer i notepad? :!: Litt slitsomt for nybegynnere å bruke C++ i notepad tror jeg. Borland Delpi er et program jeg har hørt mye bra om. Ikke så veldig vanskelig å bruke (jeg skjønte det nesten), og man kan lage relativt avanserte programmer med det. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hva er hensikten med en "overmadrass"? -Jar Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor skriver folk "-Jar" ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 type underskrift -Snitt Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hva er hensikten med en "overmadrass"? -Jar Hvis undermadrassen er hard, er det kjekt med en myk overmadrass! -azz Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor trenger Røkke 14 dasser i hytta si? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 I tilfelle han blir veeeelding tissatreng mens han er f.eks nede i kjellern.. da er det greit å ha to dasser der, slik at han bare trenger å løpe 4 meter, istedenfor 11 trappetrinn og 5 meter.... ville jo vært litt for dumt.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 I tilfelle han blir veeeelding tissatreng mens han er f.eks nede i kjellern.. da er det greit å ha to dasser der, slik at han bare trenger å løpe 4 meter, istedenfor 11 trappetrinn og 5 meter.... ville jo vært litt for dumt.... du mener 2 kilometer... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hvor kan man sjekke hvor mye det koster og sende en pakke på 11.9 kg Fra Elverum til Sandefjord? edit: trykkleif.. Endret 3. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Når man sender en Pakke til Komplett.. Skriver man da Adressen på En lapp på utsiden av pakken eller skal jeg bare fortelle han postTypa hvor pakken skal!? ^^ Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Veldig morsomt.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hvor kan man sjekke hvor mye det koster og sende en pakke på 11.9 kg Fra Elverum til Sandefjord? edit: trykkleif.. en magisk bedrift som kalles for "Posten" kan du spørre da Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 naaa, alle er så morsomme i dag.. Morra deres er så feit at når hun er på stranden synger hvalene "We are Family"... tnååh.. var morsom jeg også... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor trenger Røkke 14 dasser i hytta si? Fordi han er full av dritt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor trenger Røkke 14 dasser i hytta si? Fordi han er full av dritt. HE_HE LOL. Han trenger ikke 14 dasser, men han vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg