Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken....

:dontgetit:

hvorfor skulle noen ha noen interesse av å stikke av med dørene? ;)

hehe...

men jeg tror heller det fordi en penn pleier å være ganske spiss, og en slik inn mot halsen på et gissel i banken kunne fort ha kostet et eller flere liv, eller flere millioner i ransutbytte...

tror nok dørene henger fast, selv om de er åpene... :p

dørene er forresten åpen slik at folk skal føle seg velkommene... tror ikke bestemoren min hadde følt seg velkommen inn i banken hvis hun skulle drive å åpne en 100kg tung stål dør med sikkerhetsglass... :p

Lenke til kommentar

Og norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken....

:dontgetit:

hvorfor skulle noen ha noen interesse av å stikke av med dørene? ;)

hehe...

men jeg tror heller det fordi en penn pleier å være ganske spiss, og en slik inn mot halsen på et gissel i banken kunne fort ha kostet et eller flere liv, eller flere millioner i ransutbytte...

tror nok dørene henger fast, selv om de er åpene... :p

dørene er forresten åpen slik at folk skal føle seg velkommene... tror ikke bestemoren min hadde følt seg velkommen inn i banken hvis hun skulle drive å åpne en 100kg tung stål dør med sikkerhetsglass... :p

Hvis noen først skal ha gisler, tror jeg ikke de vil ha så store problemer med å gå bak disken å hente en penn......

Jeg har et spørsmål til: Hva om det ble krig, og ingen møtte opp?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...