Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvor får man tak i Antistatisk Emballasje ? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hva skjer med Jenta under en Orgasme egentlig ? Det er visst hemmelig. Det eneste som påstås med absolutt krav til å bli trodd er at hun har rett (og er ikke fornøyd) og at han gjorde det feil. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvor får man tak i Antistatisk Emballasje ? man kjøper ting innpakket i det. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Yes, i know:P men hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Yes, i know:P men hvor får jeg tak i det? i butikkene de selger ting innpakket i det. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) hva betyr Rubber Manufacturers Association ? Premium sa det i en annen post ! Endret 2. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hva betyr Rubber Manufacturers Association ? Premium sa det i en annen post ! Gummi produsenters forening? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Asså, jeg er ute etter om RMA-nummer og Retur nummer er det samme, og Premium sa at RMA betydde Rubber Manufacturers Association... Noen som veit om RMA-nummer og Retur nummer er det samme? Da snakker vi komplett.no Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Asså, jeg er ute etter om RMA-nummer og Retur nummer er det samme, og Premium sa at RMA betydde Rubber Manufacturers Association... Det var en spøk (med mindre komplett har begynnt å produsere gummi ) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hehe:P da kan kanskje noen andre svare på om RMA-nummer og returnummer er det samme da:P det hastet litt, må sende inn noe i morgen! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvor får man tak i Antistatisk Emballasje ? Her for eksempel Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 da kan kanskje noen andre svare på om RMA-nummer og returnummer er det samme da:P Det er det samme. Google hvisket det i øret mitt. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Fant ut at det var det samme nå! Geir ove fra komplett Support hviska meg det i øret! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Og norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken.... hvorfor skulle noen ha noen interesse av å stikke av med dørene? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Og norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken.... hvorfor skulle noen ha noen interesse av å stikke av med dørene? hehe... men jeg tror heller det fordi en penn pleier å være ganske spiss, og en slik inn mot halsen på et gissel i banken kunne fort ha kostet et eller flere liv, eller flere millioner i ransutbytte... tror nok dørene henger fast, selv om de er åpene... dørene er forresten åpen slik at folk skal føle seg velkommene... tror ikke bestemoren min hadde følt seg velkommen inn i banken hvis hun skulle drive å åpne en 100kg tung stål dør med sikkerhetsglass... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Og norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken.... hvorfor skulle noen ha noen interesse av å stikke av med dørene? hehe... men jeg tror heller det fordi en penn pleier å være ganske spiss, og en slik inn mot halsen på et gissel i banken kunne fort ha kostet et eller flere liv, eller flere millioner i ransutbytte... tror nok dørene henger fast, selv om de er åpene... dørene er forresten åpen slik at folk skal føle seg velkommene... tror ikke bestemoren min hadde følt seg velkommen inn i banken hvis hun skulle drive å åpne en 100kg tung stål dør med sikkerhetsglass... Hvis noen først skal ha gisler, tror jeg ikke de vil ha så store problemer med å gå bak disken å hente en penn...... Jeg har et spørsmål til: Hva om det ble krig, og ingen møtte opp? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Alle stiller det spm.. da er det jo ikke krig da, da? Endret 2. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Vist vi skal forsvare så ligger vi tynt an Lenke til kommentar
Sørbø Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Haha, mye bra her. Men hva om en engel datt ned på vår jord en vinterdag? Vile den se ut som en engel i snøen da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Haha, mye bra her. Men hva om en engel datt ned på vår jord en vinterdag? Vile den se ut som en engel i snøen da? hvis det er snø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg