Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan man dø av å drikke en liten flaske soya-saus?

Nei! Vis du ser Viva La Bam, så drikker onkelen hans ganske mye Tabasko, for det meste så drikker han en hel flaske.

Jeg lurer på hvorfor babyer sovner så fort? (De få som gjør det)

Endret av Maidz
Lenke til kommentar

Tabasco er da vitterlig ikke soya-saus. Det er ikke farlig å spise sterk chili, så vidt jeg vet. Fyren som har laget verdens sterkeste pepper (16 millioner scovilles) prøvde et korn av den på tunga si, og kunne ikke bruke den på en uke. Han fikk ingen skader, dog.

Lenke til kommentar
kan man dø av å drikke en liten flaske soya-saus?

Nei! Vis du ser Viva La Bam, så drikker onkelen hans ganske mye Tabasko, for det meste så drikker han en hel flaske.

Jeg lurer på hvorfor babyer sovner så fort? (De få som gjør det)

Fordi spedbarn har en veldig høy veksthormonproduksjon, trenger de mye søvn, ofte rundt 15t pr døgn.

Lenke til kommentar
Kan noen fatte og forstå hvorfor holdbarhetsdatoen på 5000 år gammelt Olden-vann er satt til ett år?

Og norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken....

:dontgetit:

Best før, står det vel?

Friskt vann er ikke så friskt lenger, etter flere år på plastflaske... Logisk?

Lenke til kommentar
Kan noen fatte og forstå hvorfor holdbarhetsdatoen på 5000 år gammelt Olden-vann er satt til ett år?

Og norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken....

:dontgetit:

I naturen er det en balanse mellom ulike mikroorganismer, men i forbindelse med tappeprosessen vil vannet bli renset, og en del av mikroorganismene blir da fjernet. Når vannet så havner på flaske kan man risikere at enkelte av organimsene i vannet formerer seg uforholdsmessig mye, og dermed er ikke vannet så bra å drikke lenger.

Dette er ikke noe jeg vet sikkert, men det er i alle fall en teori.

Er det forresten mange her som har smakt farris rett fra kilden? Det lukter og smaker gamle egg, så det er noen prosesser det går igjennom før det tappes.

Lenke til kommentar
Første Spørsmål:

Er jeg den eneste som HATER Farris og Bonaqua? Det smaker så jævla vondt det, æsj!

Andre Spørsmål:

Hva skjer med Jenta under en Orgasme egentlig ?

-Farris og Bonaqua smaker BAIS, kullsyre i vann er neinei.

-Hva tenker du på da? -Er så og si same som gutter

Lenke til kommentar
Første Spørsmål:

Er jeg den eneste som HATER Farris og Bonaqua? Det smaker så jævla vondt det, æsj!

Andre Spørsmål:

Hva skjer med Jenta under en Orgasme egentlig ?

Første svar: Jeg synes mineralvann med kullsyre smaker vondt.

Andre svar: http://en.wikipedia.org/wiki/Orgasm

edit: fjernet en link, da jeg er usikker på om den ligger innenfor forumets grenser.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om vi kan innføre et nytt uttrykk til Internett-verden:

Kontosupport

En person som oppretter flere kontoer i et forum for å manipulere sin egen hovedbrukers status

Har et ord til:

Kontosupport-error

En person som oppretter flere kontoer i et forum for å manipulere sin egen hovedbrukers status, men som blir avslørt hver gang

Endret av anth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...