Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dersom det er matrester, skal en ikke da kunne se hvaslags matrester som har begynt å råtne? Og burde ikke også farven variere?

Jeg har ikke studert medisin, så det kan bli litt vanskelig å forklare. Men det er i hvert fall matrester.

Vel, jeg er interessert i å høre mer om kilden din til det du forteller.

Samme fenomen som at bæsjen alltid er brun uansett hva du spiser, ikke sant?

Farven på rukene varierer faktisk alt etter hva du spiser. For lite jern så blir de, vel, anemiske og lyse i farven. tar du jern blir de mørke (og du kan sverge på at de klirrer i skåla).

Lenke til kommentar
Vel, jeg er interessert i å høre mer om kilden din til det du forteller.

Dette er nok et av de snedige spørsmålene som ikke er dokumentert noe sted.

I så fall er det mer enn mystisk at du da påstår å vite svaret.
Om du vil tro at det er størknet slim fra lungene, så får du bare gjøre det.
Jeg spurte en lege, en fagmann på området, fikk et svar som virket troverdig på en ikke-ekspert som meg. Når du da går knallhardt ut og hevder noe annet, bør du ikke bli overrasket over at jeg gjerne ser du underbygger påstandene dine.

Og jeg har Googlet allerede.

Lenke til kommentar

Jeg var halvåken og lå i senga da jeg hørte på radion at de hadde funnet hvite jordebær og hvite blåbær. Stemmer dette, eller var jeg bare for sløv da jeg lå i senga og "drømte" det? (jeg mener jeg hørte det mens jeg var våken)

Lenke til kommentar
Ja, men ikke sånne store stygge som vi får.

De får sånne små søte pusekatt-hår!

Hmm.. men fungerer de som de gutter har(funksjonen)? -Så en artikkel om en som hadde erfart dets nytte etter å ha barbert bort hårene.

Lenke til kommentar
Jeg spurte en lege, en fagmann på området, fikk et svar som virket troverdig på en ikke-ekspert som meg. Når du da går knallhardt ut og hevder noe annet, bør du ikke bli overrasket over at jeg gjerne ser du underbygger påstandene dine.

Og jeg har Googlet allerede.

Du får kikke deg selv ned i halsen med jevne mellomrom, så vil du oppdage det til slutt.

Edit: Spesielt etter å ha spist pasta

Endret av anth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...