chokke Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Hvorfor er det ekkelt å gå på ei rulletrapp som står rolig, selv om du VET at den står rolig? fordi en rulletrapp er brattere enn en vanlig trapp eller noe sånt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har lurt litt på hvorfor så mange står stilt i ei rulletrapp som går. Ganske irriterende av og til, vil gå forbi for å komme opp raskere, men det er ikke alltid like lett Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har lurt litt på hvorfor så mange står stilt i ei rulletrapp som går. Ganske irriterende av og til, vil gå forbi for å komme opp raskere, men det er ikke alltid like lett hallo?! bruke ekstra energi? pffft, sparer 2-3 sekunder bare, og vi stresser ikke (alltid). Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har lurt litt på hvorfor så mange står stilt i ei rulletrapp som går. Ganske irriterende av og til, vil gå forbi for å komme opp raskere, men det er ikke alltid like lett hallo?! bruke ekstra energi? pffft, sparer 2-3 sekunder bare, og vi stresser ikke (alltid). I den retningen dagens samfunn er i så har vi godt av litt mosjon. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har lurt litt på hvorfor så mange står stilt i ei rulletrapp som går. Ganske irriterende av og til, vil gå forbi for å komme opp raskere, men det er ikke alltid like lett hallo?! bruke ekstra energi? pffft, sparer 2-3 sekunder bare, og vi stresser ikke (alltid). I den retningen dagens samfunn er i så har vi godt av litt mosjon. var jo litt ironi i det jeg sa da . men folk gidder ikke, rett og slett. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 det er en uskrevet regel som sier at de som står skal stå i den ene siden av trappa, og de som skal gå skal gå i den andre siden.. i store rulletrapper (på flyplasser o.l) er dette gjerne merket.. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 enda en post fra meg, nå med en snedig ting jeg lurer på... det har seg slik at jeg sitter å spiser melkerull fra freia... og jeg har åpnet hele pakken på langs, og da ser jeg at noen skjokoladebiter ligger samme vei, og noen ligger mot hverandre liksom.. det jeg lurer på er om dette er tilfeldig, eller og det er en måte for maskineri eller folk å telle antall biter eller noe annet lurt? Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 det er en uskrevet regel som sier at de som står skal stå i den ene siden av trappa, og de som skal gå skal gå i den andre siden.. i store rulletrapper (på flyplasser o.l) er dette gjerne merket.. Vel, på kjøpesentrene her i Bergen har de store skilter som sier at man skal stå midt i trappen, noe som mildt sagt er irriterende. Over til en ting jeg lurer på: På forårets julebord dukket det opp en tryllekunstner, og jeg lurer på om han faktisk kunne trylle. I motsetning til illusjonister, som bare kan triks. Lenke til kommentar
clario Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 det er en uskrevet regel som sier at de som står skal stå i den ene siden av trappa, og de som skal gå skal gå i den andre siden.. i store rulletrapper (på flyplasser o.l) er dette gjerne merket.. Vel, på kjøpesentrene her i Bergen har de store skilter som sier at man skal stå midt i trappen, noe som mildt sagt er irriterende. Over til en ting jeg lurer på: På forårets julebord dukket det opp en tryllekunstner, og jeg lurer på om han faktisk kunne trylle. I motsetning til illusjonister, som bare kan triks. Ditt spm er alså om det finnes magi sann på ekte ? Tja... det er lov å håpe Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 enda en post fra meg, nå med en snedig ting jeg lurer på... det har seg slik at jeg sitter å spiser melkerull fra freia... og jeg har åpnet hele pakken på langs, og da ser jeg at noen skjokoladebiter ligger samme vei, og noen ligger mot hverandre liksom.. det jeg lurer på er om dette er tilfeldig, eller og det er en måte for maskineri eller folk å telle antall biter eller noe annet lurt? Jeg mener å ha hørt at det har noe med "støpingen" av sjokoladebitene. Mener at det er litt lettere sånn, uten at jeg skal si noe for sikkert. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 En ting jeg har lurt en del på. Istider har det vært flere ganger, og de mener gasser som metan og karbondioksid(osv) er grunnen til dette. Menneskenes utslipp akselererer denne prosessen. -Men hva skjer med de gassene under istiden? -Det starter jo på nytt igjen Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Denne burde være enkel: Ser mange quoter med *snip*, hva er det forkortelse for? *snip Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Denne burde være enkel: Ser mange quoter med *snip*, hva er det forkortelse for? *snip Det er engelsk og kan blant annet oversettes til 'klippe'. Brukes for å vise at 'her har jeg klippet bort sitatet for at det ikke skal ta så stor plass og sånn, lizzm.' Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 fordi en rulletrapp er brattere enn en vanlig trapp eller noe sånt Jeg mente ikke at det var vanskelig å gå i den da.. Jeg mente at du får følelse som om rulletrappa plutselig stopper, akkurat i det øyeblikket du går på rulletrappa.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 fordi en rulletrapp er brattere enn en vanlig trapp eller noe sånt Jeg mente ikke at det var vanskelig å gå i den da.. Jeg mente at du får følelse som om rulletrappa plutselig stopper, akkurat i det øyeblikket du går på rulletrappa.. åja . da vet jeg ikke, kanskje de står i kø før stigningen begynner, altså står stille i 1 sek maks mens trinnet over stiger... vet ikke. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Hvorfor må vi bruke krysset TP-kabel når vi skal koble switcher til hverandre? Hva er egentlig forskjellen i dem? Er nettverkskortet i vanlige pcer og de i switchene annerledes oppbygd? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 ... og hvorfor er det ikke summetone på mobiltelefoner? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 ... og hvorfor er det ikke summetone på mobiltelefoner? fordi en konstant summetone på en mobiltelefon ville vært forferdelig plagsom når du f.eks skal høre på mp3 eller sende melding. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Hvorfor har noen nesten alltid hellet med seg, og noen nesten alltid har uflaks? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Ingen fasit, Ren tilfeldighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg