Torehs Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 - Er det vitenskapelig dokumentert at tankeoverføring/tenkelesing/hypnotisering virker/ikke virker? Jeg fant svaret på dette spørsmålet selv: http://www.forskning.no/Artikler/2005/juli/1120036479.98 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Er det sant at Sony Ericsson har flere feil på sine telefoner enn Nokia? En kompis av meg mobbet T610'en min, men jeg tviler litt for at Nokia er bedre på det området. Noen som vet noe om den saken? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 - Er det mulig å forklare meg relativitetsteorien på en veldig enkel måte? Nei, men den kan forklares på en relativt enkel måte. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 - Er det vitenskapelig dokumentert at tankeoverføring/tenkelesing/hypnotisering virker/ikke virker? Jeg fant svaret på dette spørsmålet selv: http://www.forskning.no/Artikler/2005/juli/1120036479.98 Forskere fra Cornell University i New York hypnotiserte rett og slett ei gruppe mennesker til å løse forvirrende oppgaver fortere, melder Nature. Skulle ønske jeg kunne blitt hypnotisert på eksamen... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Er det sant at Sony Ericsson har flere feil på sine telefoner enn Nokia? En kompis av meg mobbet T610'en min, men jeg tviler litt for at Nokia er bedre på det området. Noen som vet noe om den saken? Nei, Nokia har flest feil på markede. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Er det sant at Sony Ericsson har flere feil på sine telefoner enn Nokia? En kompis av meg mobbet T610'en min, men jeg tviler litt for at Nokia er bedre på det området. Noen som vet noe om den saken? Nei, Nokia har flest feil på markede. I følge broren min som driver telefonbutikken i halden, så er det motorola som har flest feil på markedet. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Finns det ei side du kan kikke på frisyrer? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Finns det ei side du kan kikke på frisyrer? www.ok.no EDIT: den sida er skummel Endret 25. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Finns det ei side du kan kikke på frisyrer? www.ok.no EDIT: den sida er skummel ææææh Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Hva sier naboen hvis jeg setter på hit n hide eller from paris to berlin høyt? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Hva sier naboen hvis jeg setter på hit n hide eller from paris to berlin høyt? "%¤(#¤()¤ Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Skal klippe meg sånn som Kristoffer Hæstad.. kan noen hjelpe meg med å finne et bilde av han med FINT hår? (ikke rufsette) men rett hår.. Væær så snill Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Skal klippe meg sånn som Kristoffer Hæstad.. kan noen hjelpe meg med å finne et bilde av han med FINT hår? (ikke rufsette) men rett hår.. Væær så snill Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Riktig, men vil ha sånn hår han har der, bare sett forfra! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Noen som vet om det finnes bilsimulatorer..? Samme som flysimulator, bare at du da kjører bil istedenfor fly..... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2005 Hva heter den sida man kan laste ned gta2 gratis?(lovelig) Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Hva heter den sida man kan laste ned gta2 gratis?(lovelig) vet ikke Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Lurer på hvorfor man får kjennetegnene for det stjernetegnet man tilhører Mener du hvordan Stjernetegnet forteller om hvordan du oppfører deg? De bruker en variant av Cold reading der man eskriver en person sånn at den passer alle. Som for eksempel "personen er litt sjenert". Lenke til kommentar
Spacerider Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Hva heter den sida man kan laste ned gta2 gratis?(lovelig) Rockstar Games Free Download Godkjent og modifisert for nyere operativsystem av Rockstar Games EDIT: Les advarslene som står, forteller litt mer om hva de har gjort/hva du må gjøre... Endret 26. juli 2005 av Spacerider Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2005 Lurer på hvorfor man får kjennetegnene for det stjernetegnet man tilhører Mener du hvordan Stjernetegnet forteller om hvordan du oppfører deg? Er vel ikke akkurat riktig å si "hvordan man oppfører seg", det dreier seg mer om karakteristiske trekk, evner og egenskaper som er typiske for personer slik det er beskrevet i et stjernetegn. Ser det bare på omtrent alle personer jeg kjenner til, det være seg famile, bekjente, på jobb osv.. Stjernetegnene Synes hvertfall det er slående hvordan det harmonener, så vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg