Jernlov Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 han mener vel åssen folk klarer å lage sånn horoskop til stjernetegn som man føler stemmer. Der er fordi det bare er piss, les for ett annet stjernetegn og, kjenner deg litt igjen i alt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Nei, mente hvordan folks personligheter virker å bære tydelig preg av de kjennetegnene for det stjernetegnet (altså perioden) man tilhører. Men ellers bare glem dette, var godt på'n i går og skrev litt over meg. Trekker spørsmålet tilbake Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Men hvorfor daua jeg ikke da ? Det er motstanden i huden som gjør at strømmen ikke blir drepende vår du blir utsatt for 220V. Hadde hendene dine vært fuktige, huden tynn og kontaktflaten stor, hadde vi nok ikke hatt deg blant oss lengre. I tillegg er det et spørsmål om hvor strømmen går. Her er det endel muligheter: - gjennom høyre arm til bena: gode sjangser for å overleve - gjennom ventre arm til bena: strømmen går over hjertet, farlig. - mellom høyre og venstre arm: strømmen går rett over hjertet: meget farlig. - mellom høyre og venstre ben: strømmen går rett over skrittet: vondt, men du har gode sjangser for å overleve. Ah! Da er det er mirakel at jeg lever idag! Jeg stod nemlig på en trekrakk da dette skjedde, så da må strømmen ha gått fra høyre arm til venstre arm(eller omvendt) Du kan jo bare ha fått strøm inn en finger og ut en annen på samme hånd. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Nei, mente hvordan folks personligheter virker å bære tydelig preg av de kjennetegnene for det stjernetegnet (altså perioden) man tilhører. Tviler steeerkt på at stjernetegnet ditt påvirker personligheten din. Om du er helt med i horoskop tull osv så former du deg selv etter åssen horoskopet beskriver deg. Så hold deg unna det pisset. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Dette er så vrøvl at jeg må nesten kommentere likevel. Har ikke vært med i noen ting slikt og leser nesten aldri horoskop, som det altså heller ikke dreide seg om, og snakket som sagt ikke primært om meg selv. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det med snørr i lungene (som det ble svart her) er ren og skjær BULLSHIT!Det er nok meg du referer til. Jeg sa ikke snørr, jeg sa slim, og påstod ikke jeg visste hvor det kom fra. Hvis du neste gang føler irritasjon i halsen, gjør følgende: Gap så høyt du kan med munnen foran et speil. Studer sprekkene du har i munnkjøttet nedover halsen. Rett før drøvelen finnes det noen mellomrom. Ser du noen hvite klumper som har samlet seg på høyre og/eller venstre side? Det er matrester som har satt seg fast. Etter noen dager med ansamling, vil forråtnelsen starte, og du føler hele tiden kløe i halsen og behov for å hoste det opp. Tips: Bruk en q-tips og pirk det opp (Obs! Brekkelser kan forekomme) Du sitter da med en liten hvit klump som stinker noe så bedervelig dårlig.... Dersom det er matrester, skal en ikke da kunne se hvaslags matrester som har begynt å råtne? Og burde ikke også farven variere? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Finns det en gratis side hvor du lærer å trylle? Vennligst legg ved link hvis du svarer på dette ! Lenke til kommentar
Torehs Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Finns det en gratis side hvor du lærer å trylle? Vennligst legg ved link hvis du svarer på dette ! http://trylling.net/ - her er det en del trylletriks Jeg lurer på en del ting. Her er noe av det jeg kommer på nå: - Er det vitenskapelig dokumentert at tankeoverføring/tenkelesing/hypnotisering virker/ikke virker? - Hvorfor kommer det lyd når jeg klapper eller snurrer for med en stokk? - Er det mulig å forklare meg relativitetsteorien på en veldig enkel måte? - Hvor høy lyd er skadelig for øret (i db)? Jeg kommer nok kanskje med flere spørsmål. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 - Hvorfor kommer det lyd når jeg klapper eller snurrer for med en stokk? Stokken gjør at lufta kommer i bevegelse som gjør at det kommer lyd(all lyt er svingninger i lufta) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvor høy er verdens minste høyblokk? Nevøen min som spurte om dette en gang Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) slettet Endret 23. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvordan kan man plante/formere stenfrie frukter? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 En kan ta avleggere, stiklinger, pode, ta rotskudd... mange muligheter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er alle strekkoder unike eller er det etter intervall? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har lært at energi aldri går vekk. Den går bare i et kretsløp, men hvis f.eks. et dyr har spist en matbit og i neste øyeblikk blitt sprengt i fillebiter i et bomberom. Hvor blir energien av? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har lært at energi aldri går vekk. Den går bare i et kretsløp, men hvis f.eks. et dyr har spist en matbit og i neste øyeblikk blitt sprengt i fillebiter i et bomberom. Hvor blir energien av? Energi er bare et begrep på noe som "gjør" noe. Du bruker energi til å løfte en ting og frigir energien gitt til gjenstanden du løftet ved å sleppe den. Da går den i gulvet og lager lyd og varme. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Vi hadde jo en bitteliten diskusjon på hva det var som lukket kjøleskap før her. Fikk nytt kjøleskap idag, og det var (selvfølgelig) ikke kaldt når det kom. Det hadde samme sugeeffekt det. Varmepumpen i kjøleskapet suger luft ut. Det blir dermed et lavttrykk inne i kjøleskapet. At det er kaldt der inne er en bonus, men det er ikke nødvendig. Skapet var avslått. EDIT: Dessuten er det da ingenting som suger luft ut i vårt kjøleskap, kan ikke tenke meg det er det i noen andre normale kjøleskap heller. Det so mkjøler ned lufta der inne er kjølelementer som bli avkjølte via en masse kjøleribber på baksiden av skapet. (Jaja, det er noe væske greier inni der men jeg har ikke fjerneste anelse av hva det heter) Endret 24. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) - Hvorfor kommer det lyd når jeg klapper eller snurrer for med en stokk? Det er luften som "leder" lyden, eller atomene som kommer mot hverandre. Noe i den duren. Det er derfor det ikke er noe lyd i verdensrommet. - Er det mulig å forklare meg relativitetsteorien på en veldig enkel måte? Google - Hvor høy lyd er skadelig for øret (i db)? 120dB Hvisker man til hverandre tilsvarer det omtrent 15 dB, mens 85 dB er grensa for hvor høy lyden må bli før den kan være skadelig. En konsert kan ligge oppunder 120 dB, ogen lyd på 165 dB ville lage så mye friksjonsvarme i lufta at håret ditt ville tatt fyr. Endret 24. juli 2005 av Pels Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 jeg så engang en bil som hadde ett anlegg som produserte ett lydnivå på 174dB...... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har vel litt og si om lyden PLUTSELIG slår til, eller om du spiller gradvis opp til 174.. eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg