mushi Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Det ligger i hodet. Må holde fokus på noe. Har du ikke sett bildet av toalettskåla med fluebildet på? Hjalp visstnok en hel hau mot søl. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Er ikke volten som dreper, men amperen... Ser du for deg et rør med vann så er volten diametren på røret, mens amperen er trykket på vannet Men hvorfor daua jeg ikke da ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Har dere noen gang merka følelsen av når du tror du kommer til å miste noe på bakken, men du greier akkurat å redde det i siste liten? Det føles akkurat som om et "rush" går gjennom kroppen - hva er dette? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 kul sjokk. sånn har jeg konsant Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Er ikke volten som dreper, men amperen... Ser du for deg et rør med vann så er volten diametren på røret, mens amperen er trykket på vannet Men hvorfor daua jeg ikke da ? Fordi amperen ikke var høy nok... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Har dere noen gang merka følelsen av når du tror du kommer til å miste noe på bakken, men du greier akkurat å redde det i siste liten? Det føles akkurat som om et "rush" går gjennom kroppen - hva er dette? Det er adrenalinet som utløses av reaksjonene dine. Lenke til kommentar
TimmyMe Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg lurer på: Hvis man legger seg i senga og ligger helt stille helt til morgenen brer seg på...Man har selfølgelig øynene igjen og gjør absolutt ingenting... Spørsmålet er da...Er man utvilt dagen etter?? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 hva menes det med å være paranoid? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 hva menes det med å være paranoid? Det har med tvangsforestillinger, forfølgelsesmani å gjøre Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg lurer på: Hvis man legger seg i senga og ligger helt stille helt til morgenen brer seg på...Man har selfølgelig øynene igjen og gjør absolutt ingenting... Spørsmålet er da...Er man utvilt dagen etter?? Hvis du lukker igjen øya når du ikke er trøtt, "hviler" du ikke.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Det er adrenalinet som utløses av reaksjonene dine. Aha, det var det jeg tenkte meg. Ganske ekkel følelse i grunn. Og litt teit å få adrenalinrush av å være redd for å mist noe på bakken. :-----) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) trakk tilbake sprsml Endret 22. juli 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Kan man produsere sæd med vilje? : P ( ved hjelp av spising eller noe ) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Kan man produsere sæd med vilje? : P( ved hjelp av spising eller noe ) Har du problemer? Nai tror ikke det, men du kan forandre smaken på det faktisk. Husker ikke hvordan det gikk til Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Har ikke problemer ! Bare lurte, interessant og vite da.. hehe Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Er ikke volten som dreper, men amperen... Ser du for deg et rør med vann så er volten diametren på røret, mens amperen er trykket på vannet Men hvorfor daua jeg ikke da ? Det er motstanden i huden som gjør at strømmen ikke blir drepende vår du blir utsatt for 220V. Hadde hendene dine vært fuktige, huden tynn og kontaktflaten stor, hadde vi nok ikke hatt deg blant oss lengre. I tillegg er det et spørsmål om hvor strømmen går. Her er det endel muligheter: - gjennom høyre arm til bena: gode sjangser for å overleve - gjennom ventre arm til bena: strømmen går over hjertet, farlig. - mellom høyre og venstre arm: strømmen går rett over hjertet: meget farlig. - mellom høyre og venstre ben: strømmen går rett over skrittet: vondt, men du har gode sjangser for å overleve. Sistnevnte kan skje ved lynnedslag i tre når du står i nærheten. Overlever du, har du gode muligheter til å bli lys i stemmen. Forskere som arbeider med høyspenningsutstyr (som neppe er NEMKO-godkjent), stikker venstre hånd dypt ned i lomma. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 spiser man søt frukt kan spermen bli søtere. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 spiser man søt frukt kan spermen bli søtere. hmm... et nytt snop konsept for butikkene.... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Hvordan øke sæd mengden? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) vente mer enn 10min mellom vær privatstund. Men hvis man onanerer feks i 5min så er spruten midt på træ, men hvis man holder seg i sjakk i tja, 30 min, så kommer det ekstremt mye mer. Nesten som om man pumper og pumper. Endret 22. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg