Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte litt på det med timeprisen til en tannlege. Den normale tannlegen min tar bare 500 kroner timen pluss materialer. Men se på 500...

500 minus 25 prosent mva = 375

75 kroner går sikkert i leie av lokalet.

Kontorhjelpen er ikke gratis, la oss regne med hundre kroner.

Da er det 200 kroner igjen. Tannlegen må betale skatt, og sitter kanskje igjen med 125 kroner selv. Tjene flesk? Ikke akkurat.

Jeg lurer på hva slags tannlege du går hos, bare 500 timen. Betalte vel 1500 for å trekke en visdomstann, det tok ca 15 minutter + 10 minutter checkup noen dager senere.

Privat tannlege er DYRT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte litt på det med timeprisen til en tannlege. Den normale tannlegen min tar bare 500 kroner timen pluss materialer. Men se på 500...

500 minus 25 prosent mva = 375

75 kroner går sikkert i leie av lokalet.

Kontorhjelpen er ikke gratis, la oss regne med hundre kroner.

Da er det 200 kroner igjen. Tannlegen må betale skatt, og sitter kanskje igjen med 125 kroner selv. Tjene flesk? Ikke akkurat.

Jeg lurer på hva slags tannlege du går hos, bare 500 timen. Betalte vel 1500 for å trekke en visdomstann, det tok ca 15 minutter + 10 minutter checkup noen dager senere.

Privat tannlege er DYRT!

Jaja, da jeg tok visdomstennene hos ham kostet det jo 2900. Men grunnprisen tror jeg er ca 500. Operasjonen tok 1 time på den ene, og 1,5 på den andre.-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jaja, da jeg tok visdomstennene hos ham kostet det jo 2900. Men grunnprisen tror jeg er ca 500. Operasjonen tok 1 time på den ene, og 1,5 på den andre.-

Hvordan var det å få fjernet visdomstennene? Kan ikke si jeg gleder meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvordan var det å få fjernet visdomstennene? Kan ikke si jeg gleder meg :p

Skal du trekke eller opperere?

Så at du opererte nå ja, er ikke helt sikker enda. Skal til sjekk snart nå og får se hva det blir til da, men 2 av de vokser skjevt og de andre har ikke kommet noe særlig langt..... så har ikke peiling på hva som skal gjøres enda.

Lenke til kommentar

HAHAHHAA! Jeg slipper å tøve med de der visdomstennene jeg, jeg er nemlig (ifølge min tannlege) mere utvikla fra apene enn andre mennesker. Derimot er jeg nødt til å gå med en stygg regulering i 2 år for å trekke fram noen tenner fram på en plass der jeg har trukket ut noen tenner fra før får å få plass til de jeg skal trekke fram. Ok, dere skjønner like lite som meg? :nei:

Jaja, kan ihvertfall tenke på at om 2 år er tenna mine perfekte :D

OnTopic:

Noen som vet om det går an å starte på That boksing/Muay Thai her i Norge? Nærmere bestemt i nærheten av Tønsberg... Syns dette ser så kult ut, vurderer nemlig å legge "fotball karrieren" på hylla. (Tog du 'an? ;) )

Lenke til kommentar
Min vakre og bedre halvdel ( ikke penisen )

Hvis halve deg hadde vært penisen, tror jeg du hadde hatt et problem angående eregrering av denne. ;)

Det ikke var bra og drikke for mye IsTe, Har noen hørt noe om dette?
Det er ganske mye sukker i iste, er det ikke?
Lenke til kommentar

Det finnes det sukkerfri versjon av iste. Den smaker foråvrig MYE bedre! Faktisk!

Nydelig oppfriskende på en glohet sommerdag. Nesten bedre enn utepils, men bare nesten! :cool:

Edit: Cheerio er Engelsk sleng for "Hallo!" eller "Heisann".

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
Vel, jeg skal operere fortennene + litt av kjeven til høsten. Prislappen kommer til å havne på ca 15000.-. Billg?

Gublavare meg, håper det er lenge til jeg må gjøre noe spesielt hos tannlege :ermm:

Men har man ikke egenandel hos tannleger, som man har hos vanlige leger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...