Kenny Bones Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Squrting er så hæshli! Kun for spesielt interesserte Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Kun for spesielt interesserte med fysiske avvik som gjør dem istand til å få til dette, eller kan alle om de vil/prøver? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Ikke alle får det til nei. Hos mange kvinner kan det skje helt plutselig og kanskje aldri skje igjen. Vet ikke helt hvordan det funker, men det er mulig det har noe med g-punktet å gjøre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Så jeg og mine medblonde er utryddningstruet! Men hvorfor i all verden er det flere blonde jenter enn gutter? Fordi noen jenter farger håret sitt? HalTan: Hvis jeg ikke tar feil så er det vel stor sjangs for at det blir færre av blonde , grunnet det at det er et svakt gen og man dermed må ha to blonde gen for at avkommet faktisk skal bli blondt. Det betyr ikke at de dør ut(genene overlover jo), men at det skal en del til for at folk skal bli blonde.... eller er jeg helt på jordet nå? Bekreft eller avbekreft noen. (PS: Er enig i at det er latterlig å være redd for) Både mamma og pappa har brunt/mørkt hår liksom, men alle vi barna er blonde... Var jo mye mye blondere som barn, det er blitt mørkere, men det regnes fortsatt som blondt... Så er ikke helt sikker på det med at det må være to blonde for å få blondt avkom... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 men det er mulig det har noe med g-punktet å gjøre. Interessant Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Kvinner kan få sprutende utløsninger som minner om dem menn får. Kvinnekroppen kan ejakulere fra over tredve små kanaler, og gjøre det gjentatte ganger under seksuell stimulering. Fant dette på http://www.cupido.dk/archive.cfm?id=11497 Endret 19. juli 2005 av crawford Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 åffer kan ikke homser donere blod? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 åffer kan ikke homser donere blod? Fordi HIV er mye mer utbredt blandt homofile enn hetrofile. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Sjekker de ikke for HIV og andre uhumskheter før man får lov å donere blod da? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 åffer kan ikke homser donere blod? Hvordan kan blodbanken vite hvem som er homo eller ikke? Det der blir en ren hypotese... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Kun for spesielt interesserte med fysiske avvik som gjør dem istand til å få til dette, eller kan alle om de vil/prøver? Ingen fysiske avvik, det er helt naturlig. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Hva skal denne smilien bety ----> Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Så jeg og mine medblonde er utryddningstruet! Aha! Så du er blondine!Men hvorfor i all verden er det flere blonde jenter enn gutter?Vel, hvor mange kvinner har naturlig hårfarve i år 2005? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Sjekker de ikke for HIV og andre uhumskheter før man får lov å donere blod da? Jo, men siden kjønnsykdommer er så mye mer utbredt blandt de skjeve, kutter man dem ut helt. Hvordan de vet det? Du krysser antagelig av på et skjema... Aha! Så du er blondine! Seff, og det er jeg stolt av. Vel, hvor mange kvinner har naturlig hårfarve i år 2005? Så du mener at kanskje halvparten av blonde jenter har farvet det? Det er jo faktisk utrolig mange fler blonde jenter enn gutter. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 *se for seg situasjonen hos blodbanken* -Hei, Per Hansen her. -GG, er du fagg0t? -Nææh. -Fint. De venter på deg i rom 2. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Litt simpel hoderegning vil da bringe oss til konklusjonen; "Arere" er utrydningstruede, spesielt siden det er svært få områder med konsentrasjon av blonde, blåøyde. Nå er haken bare det at arere (med endel forbehold) ikke var/er blonde og blåøyde i stor grad. Navnet på landet Iran er relatert til ordet aryan og betyr arernes rike. Nå er det vel ikke så mange persere som er blonde eller blåøyde, heller ikke søreuropeere. For ikke så lenge siden gikk det et program på fjernsynet de omtalt en ide om at arere aldri var et folk i det hele tatt, men at dette var på en måte et navn på en bølge som gikk vest inn i Europa av kunnskap om kunsten å dyrke jorden sammen med språk. Med andre ord mer om memer enn gener. Det står litt på Wikipedia om dette, men det er både kontroversielt, under stadig vandalisme og heller uklart slikt mye er fra tidenes historiske morgengry. Uansett er arere neppe utrydningstruede. Gener for blå øyne og blont hår er en annen sak. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Hvordan de vet det? Du krysser antagelig av på et skjema... En del av hypotesen. Hvis du vil gi blod, krysser du jo ikke av på "bøg". Dermed kan man ikke forsikre seg mot at homser gir blod, og derfor tviler jeg på at det er en regel som tilsier at den seksuelle legningen kan avgjøre om du kan gi blod eller ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Hvordan de vet det? Du krysser antagelig av på et skjema... En del av hypotesen. Hvis du vil gi blod, krysser du jo ikke av på "bøg". Dermed kan man ikke forsikre seg mot at homser gir blod, og derfor tviler jeg på at det er en regel som tilsier at den seksuelle legningen kan avgjøre om du kan gi blod eller ikke. Tror du man er så opptatt av å gi blod at man lyver seg til det? Lever man i partnerskap kan man jo også finne det ut, antar jeg. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Både mamma og pappa har brunt/mørkt hår liksom, men alle vi barna er blonde... Var jo mye mye blondere som barn, det er blitt mørkere, men det regnes fortsatt som blondt... Så er ikke helt sikker på det med at det må være to blonde for å få blondt avkom... Sånn fungerer dette: Vi har to gentyper. Dominant og recessivt. Hvis f.eks. håret til moren din er blondt, mens faren din er svart, vil det ditt bli svart. Her er svart dominant, mens blondt er recessivt. Men! Alle kjønnsceller har 2 par gener av hver ting. Så i din familie kan det være at noen av besteforeldrene dine har blondt hår. La oss si Mormoren og farfaren din har blondt hår. Mens Morfaren din og Farmoren din har svart. Da vil foreldrene dine få en gentype som vi kan kalle for Sb. b = blondt, S = svart. Stor S fordi den er dominant. Vi kan da lage denne tabellen, på toppen ser du genene du kan få fra faren din, S eller b. Og nedover ser du genene fra moren din, Sb. I mitten er det genene dine. | -- | S -| b --| | S | SS | Sb | | b | Sb | bb -| Hvis du får SS, så får du svart hår, Sb blir også svart fordi Svart er dominant ovenfor blondt. bb derimot, da vil du få blondt hår. Som du ser, hvis du får genene Sb, fører du alikevel den blonde genen videre. Endret 19. juli 2005 av Zevz0r Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Egentlig blir dette utrolig interresant, da det er slik: Mamma: Brunt Pappa: brunt med rødskjær til tider Farmor: Visstnok meget sort hår Farfar: Brunt med rødskjær til tider(per i dag temmelig grått) Mormor: Brunt Morfar: Usikker. MULIG at han var blond i sine unge dager... Egentlig er det ingen ting som tyder på at jeg og særlig søsteren min fikk blondt hår. Broren min var mørk blond fra første stund. Så hvorfor i helvete er jeg og min søster blonde? Vi var begge helt lyse fra fødselen, det har mørknet noe etterhvert. MEN FARMORS MOR VAR BLOND!!! Kan genene gå såpass langt uten å vises? Endret 19. juli 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg