T.F.T Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvorfor har vi drøvel ? Og hvorfor er den så himla følsom, som fører til brekningen om man tar på den ? Ingen som vet ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Den setter ete mekanismen i kroppen i reversj! oppigjen med det som kom ned! noke bedre svar får noken andre finne. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvorfor har vi drøvel ? Og hvorfor er den så himla følsom, som fører til brekningen om man tar på den ? Ingen som vet ? Joda, det står mye om det på Wikipedia. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 godt at jeg ikke snakker hverken fransk, arabisk, hebraisk eller ubykh da, siden jeg ikke har drøvel... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har lagt merke til hårfarven til gutter. Hvorfor er det så få blonde gutter? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Fordi genet som gir oss blondt hår, er iferd med å bli fordrevet. Og: Få gutter bleker håret Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvorfor er de blonde genene iferd med å bli fordrevet? Er vi blonde utryddningstruede? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvorfor er de blonde genene iferd med å bli fordrevet? Er vi blonde utryddningstruede? Dere får hudkreft og dør. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Seriøst? Har vi større sjanse for å få hudkreft? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvorfor er de blonde genene iferd med å bli fordrevet? Er vi blonde utryddningstruede? Ehm, ja.. Det har seg slik at de genene som gir blå øyne\lys hud\blondt hår er svakere enn de som gir svartmusket hud, brune øyne, svart hår, etc. Derfor vil det alltid bli en Mulatt hvis en neger og en hvit person får barn. (men det finnes "Mirakel") Litt simpel hoderegning vil da bringe oss til konklusjonen; "Arere" er utrydningstruede, spesielt siden det er svært få områder med konsentrasjon av blonde, blåøyde. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Så jeg og mine medblonde er utryddningstruet! Men hvorfor i all verden er det flere blonde jenter enn gutter? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det vet jeg ikke, men det stemmer at vi er utryddningstruede! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvorfor er ikke rødhårete med fregner utrydningstruet da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvorfor er de blonde genene iferd med å bli fordrevet? Er vi blonde utryddningstruede? Nei. Det var en sak om det i tabloidpressen for en stund siden, men det har senere blitt motbevist (og trukket tilbake tror jeg). Uansett er det latterlig å være redd for det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Så jeg og mine medblonde er utryddningstruet! Men hvorfor i all verden er det flere blonde jenter enn gutter? Fordi noen jenter farger håret sitt? HalTan: Hvis jeg ikke tar feil så er det vel stor sjangs for at det blir færre av blonde , grunnet det at det er et svakt gen og man dermed må ha to blonde gen for at avkommet faktisk skal bli blondt. Det betyr ikke at de dør ut(genene overlover jo), men at det skal en del til for at folk skal bli blonde.... eller er jeg helt på jordet nå? Bekreft eller avbekreft noen. (PS: Er enig i at det er latterlig å være redd for) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jepp, utrolig mange som bleker håret sitt blant vår feminine del av befolkningen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hvorfor er det så populært å farge hårte sitt blondt da? fordi man skal framstå som en blondine? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det er nok fordi de tror de blir mer atraktive hos den maskuline delen av befolkningen. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hva må til for at jeg ei jente får Utløsning! ? ( squirting ) Sikkert dumt spm, men tråden heter jo snedige ting du lurer på! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hva må til for at jeg ei jente får Utløsning! ? ( squirting ) Sikkert dumt spm, men tråden heter jo snedige ting du lurer på! Seksuell stimulans? ... (Ps. Det er bare noen ganske få som er istand til det..) Endret 19. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg