Blårens Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 det er at ene halvdelen av hjernen ser det som skjer litt senere enn nadre halvdelen og det føles som du har gjort det før jeg fikk et bilde i hodet i sted der så jeg at jeg skreiv dette innlegget Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvor ble det av det "post bilde av deg selv topicet" ? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Forum -> Off topic -> OT-baren -> The Recent Pic Post. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Forum -> Off topic -> OT-baren -> The Recent Pic Post. Takker PS: Nå legger jeg ut bilde av meg selv, så løp og se! DS edit: typo og bildet mitt var for stort :/ *fikse* Endret 14. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg lurer på om jeg når å poste bilde i RPP før Lord-Myrrah. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg lurer på hvor mange mygg (voksne mygg) man må kjøre på en gang før bilen stopper. Vi tar en VW Passat sedan siden det er så mange som har den, og den kjører i 90 km/t. Hadde vært greit hvis noen kunne svart på det.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Kva er det i balber skummet som gjer at det ikkje gjer så forbanna vondt og rake av seg sjegget? satyr-wongraven: Veit ikkje heilt, men veit at det kun tar 1 elg og stoppe ein bil... også passaten din. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 så kan en elg veie fra 300-700kg omtrent. skal masser med mygg til å veie opp det. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hvorfor får jeg denne i de mest interessante topicene jeg kommer over på begin.no ? edit: Det oppsto en skrivefeil Endret 17. juli 2005 av Black&White Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvorfor får jeg denne i de mest interessante topicene jeg kommer over på begin.no ? edit: Det oppsto en skrivefeil Kanskje du må være registert med en fødselsdato som viser at du er over 18? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ikke sånn for å virke nasty, men du kunne jo sjekka ut profilen min og funnet ut at jeg er 20 år. Så dèt er neppe derfor. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvorfor får jeg denne i de mest interessante topicene jeg kommer over på begin.no ? edit: Det oppsto en skrivefeil Tråden ble nok slettet, eller gjort utiljengelig for brukergruppen "Bruker" Morsom tråd, ja. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hva er Begin.no? Tenkte du kanskje på å gå til den adressen? Men: www.begin.no er startsiden for datainteresserte. finfin side. Der finner man oppdaterte nyheter fra hw.no nettverket + det siste fra forum. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Heh. Hardware.no for the win. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg lurer på hvorfor folk ikke kan ta seg tid til det sekundet det tar å blinke i en rundkjøring. Tenker ALLE på seg selv for tiden? Trafikkflyten blir så mye bedre om de gir tegn. Apr. trafikk; Jeg lurer på hvorfor det er så mange bilister i Oslo/østlandsområdet som blir så veldig irritert om du ikke kjører fort hele tiden, helst over fartsgrensen. De ser ikke ut til å ha fnugg av forståelse av at noen ikke er så lommekjente på veiene der som de, og begynner å fløyte, blinke og peke seg på hodet av ingenting Som feks da vi nylig kom på E6 nordfra og nærmet oss en bomstasjon. Først da stasjonen var rett foran oss, kunne vi se hvilket felt man skulle i. Derfor måtte jeg sakke litt av for å ha muligheten til å skifte felt. Da begynte selvsagt spetakkelet med tuting og geberding. Hva skulle jeg gjøre da, bare kjøre rett frem gjennom feil port og fått bot antagelig. Tenker de ikke, eller er de bare så forbannet egoistiske eller sure? Lurer litt på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Er msn nede? MSN Messenger fungerer her. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Er msn nede? MSN Messenger fungerer her. Det var da som bare #&%#¤%#" Det gikk da jeg restarta. :S Endret 18. juli 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg