Sirslask Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ting blir morsommere om natta fordi du er trøtt, er min teori.. Akkurat som når du er overtrøtt og fniser av hver minste ting Det er sant jeg hadde LAN da lo jeg av det to tomatene som gikk over veien Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg kom til å lure på en ting... Hvorfor har ikke Tine begynt med ost på rull. F.eks. som en dorull, bare at det er ost du river av den. Fordi de har en tendens til å drite på draget.....og da blir plutselig osten ikke så attraktiv lenger. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hvordan funker digitale kameraer? Hvordan blir 10101010001011101010101, til bilder på min skjerm? Hvorfor er det fortsatt noen som bruker badetruser som var for små til dem for ti år siden? Edit: Vilde er ikke på mon skjerm, men bilde deriomt. Endret 13. juli 2005 av zetor;) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hvordan funker digitale kameraer?Hvorfor er det fortsatt noen som bruker badetruser som var for små til dem for ti år siden? Det kalles tanga. Dessuten, damer med små truser\badetrsuer er ikke så gale igrunn . Endret 13. juli 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvorfor er "forkortelse" et langt ord? f.k. Sånn, nå ble det kort. Happy now? --- Hvorfor står ofte navn på folk i forhold til "stilen" på personen? (Plagsomme folk, forsiktige folk, koselige folk osv) Ikke det at det gjelder så alle, men hender ofte at navnet kan si mye om en dude. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hvorfor har vi drøvel ? Og hvorfor er den så himla følsom, som fører til brekningen om man tar på den ? Endret 13. juli 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvorfor står ofte navn på folk i forhold til "stilen" på personen? (Plagsomme folk, forsiktige folk, koselige folk osv) Ikke det at det gjelder så alle, men hender ofte at navnet kan si mye om en dude. Kan hende du har en litt annerledes omkrets. Jeg for min del synes b-real er et rart navn på en som kaller seg B|Real på forumet. (kan hende med at den lokale politimannen b-real...) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg kom til å lure på en ting... Hvorfor har ikke Tine begynt med ost på rull. F.eks. som en dorull, bare at det er ost du river av den. fordi de vet at hvis det kommer blir folk gale og brenner ned alle tine-fabrikkene... det er nok med han dumme ungen på TV som maser om "tine ost, i skiiiiiver"... kan ikke den snørrungen lære seg å kutte sine egene skiver? hva er det som er så problematisk for folk å kutte skiver fra en hel ost? det neste blir vel: "Tine ost, ferdig tygd. Bare svelg!" Skjær dine egen skiver! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvordan funker digitale kameraer?Hvorfor er det fortsatt noen som bruker badetruser som var for små til dem for ti år siden? Det kalles tanga. Dessuten, damer med små truser\badetrsuer er ikke så gale igrunn . Tenker på folk i 40-50årsalderen. En gang må det jo stoppe Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Fins det piller (medisinske) som "kurerer" scene skrekk? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Valium har det noen grove bi virkninger? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvordan funker digitale kameraer? Hvordan blir 10101010001011101010101, til bilder på min skjerm? Howstuffworks.com, der finner du svaret Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Valium har det noen grove bi virkninger? Bivirkninger: Bivirkningene er doseavhengige, og eldre pasienter er mest følsomme. Vanligste bivirkning er døsighet som rapporteres i en frekvens på 4-11%. Døsigheten avtar vanligvis ved fortsatt bruk eller ved dosereduksjon. Hyppige (>1/100): Sentralnervesystemet: Døsighet, tretthet. Mindre hyppige: Muskel-skjelettsystemet: Muskelsvakhet, ataksi. Sentralnervesystemet: Konsentrasjonsvansker. Øvrige: Hodepine, svimmelhet. Sjeldne (<1/1000): Gastrointestinale: Munntørrhet, obstipasjon. Hud: Allergiske hudreaksjoner. Lever: Gulsott. Luftveier: Respirasjonshemming. Sentralnervesystemet: Paradoksale reaksjoner (eksitasjon, aggressivitet, hallusinasjoner; mest vanlig hos barn og eldre). Hukommelsestap. Mareritt. Sirkulatoriske: Blodtrykksfall. Urogenitale: Inkontinens. ikke fristende Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Valium har det noen grove bi virkninger? Bivirkninger: Bivirkningene er doseavhengige, og eldre pasienter er mest følsomme. Vanligste bivirkning er døsighet som rapporteres i en frekvens på 4-11%. Døsigheten avtar vanligvis ved fortsatt bruk eller ved dosereduksjon. Hyppige (>1/100): Sentralnervesystemet: Døsighet, tretthet. Mindre hyppige: Muskel-skjelettsystemet: Muskelsvakhet, ataksi. Sentralnervesystemet: Konsentrasjonsvansker. Øvrige: Hodepine, svimmelhet. Sjeldne (<1/1000): Gastrointestinale: Munntørrhet, obstipasjon. Hud: Allergiske hudreaksjoner. Lever: Gulsott. Luftveier: Respirasjonshemming. Sentralnervesystemet: Paradoksale reaksjoner (eksitasjon, aggressivitet, hallusinasjoner; mest vanlig hos barn og eldre). Hukommelsestap. Mareritt. Sirkulatoriske: Blodtrykksfall. Urogenitale: Inkontinens. ikke fristende Men allikevel er det nesten farligere å spise en pose potetgull. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva betyr det når noen sier "^^" i WoW? Det gjelder sikkert andre online spill også, men har kun lagt merke til det i WoW Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 ^^ er en utrolig teit japansk smiley. Det skal se ut som øynene til en asiat som smiler. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 ^^ er en utrolig teit japansk smiley. Det skal se ut som øynene til en asiat som smiler. Ligner ikke på en smiley i d hele tatt spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg