Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ironi eller tilfeldighet? Hvordan kan ironi defineres? Folk fleste ser denne situasjonen som ironisk:

Huset til en brannmann brenner ned

Dette er egentlig ikke ironisk, bare tilfeldig. Skal det være ironisk må det være en slags "bite seg selv i halen"-ting. Altså en mann som faller i sin egen bjørnefeller er ironisk. Eller hva?

Lenke til kommentar
Ironi eller tilfeldighet? Hvordan kan ironi defineres? Folk fleste ser denne situasjonen som ironisk:

Huset til en brannmann brenner ned

Dette er egentlig ikke ironisk, bare tilfeldig. Skal det være ironisk må det være en slags "bite seg selv i halen"-ting. Altså en mann som faller i sin egen bjørnefeller er ironisk. Eller hva?

:!: :p :!:

Lenke til kommentar

Supportregel - :w00t:

Ting blir morsommere om natta fordi du er trøtt, er min teori.. Akkurat som når du er overtrøtt og fniser av hver minste ting :)

EDIT: En ting til også: Om natta føler i alle fall ikke jeg at jeg sløser bort tid jeg kunne brukt på noe mer fornuftig, altså har jeg full konsentrasjon om dataen, slipper å ha dårlig samvittighet.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Ting blir morsommere om natta fordi du er trøtt, er min teori.. Akkurat som når du er overtrøtt og fniser av hver minste ting :)

Er sjeldent jeg synes ting er morsomt når jeg må stå opp og da er jeg som regel veldig trøtt :p

Endret av Folo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...