Adversary Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Quoter du noen av spm.? som ikke er besvart Endret 12. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor må man trykke på start for å slå av pcn? Har du windows 9x? Man har ikke måttet det på hverken 2k eller xp Å joda. Man må trykke på Start-menyen for å få opp "Slå av datamaskinen". Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor tiltrekkes øyet av rødt? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor må man trykke på start for å slå av pcn? Har du windows 9x? Man har ikke måttet det på hverken 2k eller xp Å joda. Man må trykke på Start-menyen for å få opp "Slå av datamaskinen". Eller nappe ut kablen bak Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor tiltrekkes øyet av rødt? Fordi det er en skarp farge Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg vet ikke, men jeg regner med at det har noe med at blod er rødt, og derfor er hjernen "innstilt" på å oppfatte denne fargen bedre. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Hvorfor er "forkortelse" et langt ord? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Ironi eller tilfeldighet? Hvordan kan ironi defineres? Folk fleste ser denne situasjonen som ironisk: Huset til en brannmann brenner ned Dette er egentlig ikke ironisk, bare tilfeldig. Skal det være ironisk må det være en slags "bite seg selv i halen"-ting. Altså en mann som faller i sin egen bjørnefeller er ironisk. Eller hva? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Ironi eller tilfeldighet? Hvordan kan ironi defineres? Folk fleste ser denne situasjonen som ironisk: Huset til en brannmann brenner ned Dette er egentlig ikke ironisk, bare tilfeldig. Skal det være ironisk må det være en slags "bite seg selv i halen"-ting. Altså en mann som faller i sin egen bjørnefeller er ironisk. Eller hva? :!: :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Ok, vi lager en ny regel for denne threaden nå med en gang, og det er: "Support er ikke lov i denne threaden" Når jeg sier support så er det data-hjelp. De som ikke forstår det kan sende meg en PM så skal jeg forklare det... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 OK... Kvifor er det morroere og sitte med dataen om natta enn om dagen? trur eg har spørt om det før, men huske ikkje heilt... kanskje det var eit anna forum også. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Supportregel - Ting blir morsommere om natta fordi du er trøtt, er min teori.. Akkurat som når du er overtrøtt og fniser av hver minste ting EDIT: En ting til også: Om natta føler i alle fall ikke jeg at jeg sløser bort tid jeg kunne brukt på noe mer fornuftig, altså har jeg full konsentrasjon om dataen, slipper å ha dårlig samvittighet. Endret 13. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Legg til regelen i første psot b-real? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Legg til regelen i første psot b-real? Masræv Lenke til kommentar
Folo Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Ting blir morsommere om natta fordi du er trøtt, er min teori.. Akkurat som når du er overtrøtt og fniser av hver minste ting Er sjeldent jeg synes ting er morsomt når jeg må stå opp og da er jeg som regel veldig trøtt Endret 13. juli 2005 av Folo Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Kvifor er det morroere og sitte med dataen om natta enn om dagen? For da er det ikke så alt for mye annet du kan finne på? Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Ting blir morsommere om natta fordi du er trøtt, er min teori.. Akkurat som når du er overtrøtt og fniser av hver minste ting Hva er det som gjør at ting blir morsommere når man er overtrøtt? Bare sånn mens vi var inne på temaet. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Er dansk moms 25%? (Hvis ikke, hva er den?) Lenke til kommentar
operaman Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hvorfor gjør unix kommandoen shutdown -t secs 10 at maskinen slår seg av om 10 minutter? Endret 13. juli 2005 av operaman Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg kom til å lure på en ting... Hvorfor har ikke Tine begynt med ost på rull. F.eks. som en dorull, bare at det er ost du river av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg