Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

:p

Emm .. det gjør du ved å trekke ut bateriet på hk, ta det ut og vent noen sekunder før du setter der i.

 

Husk å skru av pc!

På e fleste pc'r, er det en jumpoer også. Det er ca 20sek du må vente hvis du tar ut batteriet :) . Jeg er ganske "flink" i bat-"programmering". Spør om det HER da...

 

EDIT: jumpoer? = jumper

Endret av Inf3rn090
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva står S.O.S for ? jeg viste det fram til jeg var ti eller noe sånt, klarer ikke å huske det!

Mange tror det står for 'Save Our Ship', 'Send Our Savior' eller 'Save Our Souls', men det gjør faktisk ikke det :p Uansett var det sikkert en av de tre du tenkte på.

Although thought by some to be an abbreviation for "Save Our Souls", "Save Our Ship", or "Send Our Savior", these are backronyms; in actuality the signal was agreed upon because it was easy enough for even an amateur to use or recognize, even with interference.

Resten her.

 

Står også for 'Single Operation System'.

 

Google har svaret - define:sos

takkker og bukker :D

Lenke til kommentar

hmmm? satt faktisk med Knoppix på pc'n i går. (linux kjørt fra cd) men noen som er "medlem" på driver guide.com? husker alle fikk passord driver2 og brukernavn all eller noe. Noe som kan gi meg passordet osv? så jeg slipper å bli medlem

 

 

edit kom inn, all var passordet og omvendt :)

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
hmmm? satt faktisk med Knoppix på pc'n i går. (linux kjørt fra cd) men noen som er "medlem" på driver guide.com? husker alle fikk passord driver2 og brukernavn all eller noe. Noe som kan gi meg passordet osv? så jeg slipper å bli medlem

 

 

edit kom inn, all var passordet og omvendt :)

Brukernavn: driver

Passord: all

Men den har "gått ut på dato" (expired).

Du må nokk rege.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...