medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Emm .. det gjør du ved å trekke ut bateriet på hk, ta det ut og vent noen sekunder før du setter der i. Husk å skru av pc! På e fleste pc'r, er det en jumpoer også. Det er ca 20sek du må vente hvis du tar ut batteriet . Jeg er ganske "flink" i bat-"programmering". Spør om det HER da... EDIT: jumpoer? = jumper Endret 12. juli 2005 av Inf3rn090 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Emm .. det gjør du ved å trekke ut bateriet på hk, ta det ut og vent noen sekunder før du setter der i. Husk å skru av pc! batteriet? PSU'n? hvor henn ligger batteriet da? :S Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 det skal ligge vedsiden av bios, det er bare ett bateri på hk. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Emm .. det gjør du ved å trekke ut bateriet på hk, ta det ut og vent noen sekunder før du setter der i. Husk å skru av pc! batteriet? PSU'n? hvor henn ligger batteriet da? :S Batteriet er en liten (ca 1,5 - 2cm) som står på hovedkortet. PSU=powersupply Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg vet hva psu er, men hvordan kan dette hjelpe meg med installasjonen? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg vet hva psu er, men hvordan kan dette hjelpe meg med installasjonen? Hvis du har klokket opp cpu... så kan du resete bios for og få standard-klokking... det kan hende at det ikke virker fordi den er over-klokket Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Når du gjør dette går bios over til "Idiotsikkermodus" Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Når du gjør dette går bios over til "Idiotsikkermodus" :!: Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 vi har en tråd på 37,15 meter som skal bli en volleyball bane.. Kan noen si meg hvor lang den lengste og den korte siden skal være på rektangelen? : P Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Men jeg har ikke klokka noe som helst Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Men det kan hjelpe uansett, worth a try. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Men det kan hjelpe uansett, worth a try. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 om du må bæsje så må du jo bæsje. Mer denne interessante koblingen over og under...Men kjapt, noen som vet hva man gjør når XP installasjonen ikke kommer lenger når det er 7min igjen? Da ville jeg ha installert Linux. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Hva står S.O.S for ? jeg viste det fram til jeg var ti eller noe sånt, klarer ikke å huske det! Mange tror det står for 'Save Our Ship', 'Send Our Savior' eller 'Save Our Souls', men det gjør faktisk ikke det Uansett var det sikkert en av de tre du tenkte på. Although thought by some to be an abbreviation for "Save Our Souls", "Save Our Ship", or "Send Our Savior", these are backronyms; in actuality the signal was agreed upon because it was easy enough for even an amateur to use or recognize, even with interference. Resten her. Står også for 'Single Operation System'. Google har svaret - define:sos takkker og bukker Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) hmmm? satt faktisk med Knoppix på pc'n i går. (linux kjørt fra cd) men noen som er "medlem" på driver guide.com? husker alle fikk passord driver2 og brukernavn all eller noe. Noe som kan gi meg passordet osv? så jeg slipper å bli medlem edit kom inn, all var passordet og omvendt Endret 12. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 hmmm? satt faktisk med Knoppix på pc'n i går. (linux kjørt fra cd) men noen som er "medlem" på driver guide.com? husker alle fikk passord driver2 og brukernavn all eller noe. Noe som kan gi meg passordet osv? så jeg slipper å bli medlem edit kom inn, all var passordet og omvendt Brukernavn: driver Passord: all Men den har "gått ut på dato" (expired). Du må nokk rege. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 kom jo inn din..... bruker: driver2 passw: all Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 kom jo inn din..... bruker: driver2 passw: all OK. Den hadde ikke jeg hørt om. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor må man trykke på start for å slå av pcn? Har du windows 9x? Man har ikke måttet det på hverken 2k eller xp Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg lurer på hvorfor denne tråden fortsatt lever. Og hvorfor over 70% av spørsmålene i denne tråden ikke er besvart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg