svamp Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvorfor er muggen alltid grønn ?tilogmed på fisk(fæsk) er den grønn. WHY? Den kan også være grå/hvit. Nå tror jeg ikke muggen driver fotosyntese så det er nok ikke samme grunn som planten nei. Jeg har sett rød-oransje mugg også. Og blå. Kan det være så enkelt at soppen har forskjellig farge alt etter "art"? Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Hva står S.O.S for ? jeg viste det fram til jeg var ti eller noe sånt, klarer ikke å huske det! Mange tror det står for 'Save Our Ship', 'Send Our Savior' eller 'Save Our Souls', men det gjør faktisk ikke det Uansett var det sikkert en av de tre du tenkte på. Although thought by some to be an abbreviation for "Save Our Souls", "Save Our Ship", or "Send Our Savior", these are backronyms; in actuality the signal was agreed upon because it was easy enough for even an amateur to use or recognize, even with interference. Resten her. Står også for 'Single Operation System'. Google har svaret - define:sos Endret 11. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hva heter Windows-kommandoen som lister alle servere man er tilkoblet til? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor må man trykke på start for å slå av pcn? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hva heter Windows-kommandoen som lister alle servere man er tilkoblet til? netstat. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hva heter Windows-kommandoen som lister alle servere man er tilkoblet til? netstat. Takker Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor får jeg denne feilmeldingen i CMD ? Og hva må jeg gjøre for å gjøre det om? : P Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor må man veldig ofte drite etter å ha røyka, eller tatt seg en pris? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor må man veldig ofte drite etter å ha røyka, eller tatt seg en pris? Det tror jeg nesten er unikt med deg. Aldri hørt om noen med noe lignende, og jeg vet det ikke gjelder for meg. (Snuser drøyt ei dåse dagen) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er ikke bare meg, har hørt flere kamerater si det samme, faktisk. Det gjelder ikke hele tiden, men om man må litt fra før, føler man at trangen blir sterkere. Hadde vært moro om det var en vitenskapelig forklaring på det, eller om det bare er en smule psykisk. Hm, kanskje klara-klok.no vet svaret? "Hei klara-klok, hvorfor må man bæsje etter å ha tatt seg en røyk, eller en pris?" :!: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 om du må bæsje så må du jo bæsje. Men kjapt, noen som vet hva man gjør når XP installasjonen ikke kommer lenger når det er 7min igjen? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 om du må bæsje så må du jo bæsje. Men kjapt, noen som vet hva man gjør når XP installasjonen ikke kommer lenger når det er 7min igjen? Starter på nytt..? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Klokk ned vist du har klokket opp? Eller\og resett bios? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 no watching her altså. åssen resette bios? :S Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Emm .. det gjør du ved å trekke ut bateriet på hk, ta det ut og vent noen sekunder før du setter der i. Husk å skru av pc! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvis man er ganske nærsynt, og ikke bruker briller eller linser elns, og man har et speil ganske nærme seg som viser speilbildet av noe som er ganske mye lenger ifra, vil man da se dette speilbildet klart? Det tror jeg ikke, ettersom at speilet reflekterer lyset fra gjennstanden. Lyset må dra like lang hvis du ser gjennom et speil som om du hadde sett rett på den (lr noe). Det er rett i hodet mit , ikke sikkert at dere skjænner hva jeg mener (ikke så god til og formulere meg). Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Men kjapt, noen som vet hva man gjør når XP installasjonen ikke kommer lenger når det er 7min igjen? Kjøper en lovlig versjon? hah:P Endret 12. juli 2005 av crawford Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg