Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er blodet rødt?

Ahh:P

 

 

blodceller, de cellene som sirkulerer i blodet; tre hovedtyper: Røde b., erytrocytter, inneholder mye hemoglobin som binder oksygen og er dermed ansvarlig for oksygentransporten i blodet. Har ikke cellekjerne. Hvite b., leukocytter, er de kjerneholdige cellene i blodet og inngår i kroppens immunforsvar. Hvite b. kan igjen inndeles i granulocytter, som tar opp og bryter ned fremmede partikler som f.eks. bakterier, lymfocytter, som inngår i kroppens evne til å bli immun mot antistoffer, og monocytter, som bryter ned dødt vev og partikler. Blodplatene, trombocyttene, er viktige for blodets evne til å koagulere, størkne. B. utgjør ca. 45 % av blodets volum.

 

Og med det.. takk til caplex.no

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Hvordan bruker man subtitles?  ( divx )

( hvis du har en guide, post den )

Bruk VLC media player, beste avspilleren! Bare klikk fil/Open file også finn filmen du skal ha og marker subtitle options og velg settings for den og velg subtitles filen og voila :)

Jeg skal ha den på cd og spille den på dvd ( ja, spilleren støtter divx )

Hvordan lagrer jeg de og brenner de på cd så den inneholder subtitles?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det umulig å snakke med jenter du liker uten å snakke tull og dritt? :ermm:

Hehe.. for fra første dag du ble født omgås du samme kjønn, "jentelus, æsj" :p

også begynner du plutselig og interessere deg for jenter.. da virker de som en ny menneskesort.. og da blir man litt flau osv.. Beste forklaringen jeg kan gi! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...