Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor trenger mennesker søvn?

Det er man faktisk ikke sikker på. Hjernen jobber minst like mye når man sover, men med andre deler og på andre måter. Man tror at søvn er viktig for å behandle alle inntrykkene man får i løpet av en dag, samt at musklene i kroppen skal få hvile slik at de kan få bygget seg opp igjen.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Du vet sånn tribal lignende kunst opplegg som ikke er tribal men busker og grener på en måte. Også veldig ofte brukt av HIM osv. har det noe spesielt navn? noen steder hvor jeg kan se en del slikt og få innspirasjon osv?

 

eks:

heartagram0xq.jpg

det over var vel ikke akkurat trener og busker. mener mere sånn;

http://www.whereangelsfall.com/ som er veldig mye brukt der.

Klikk på en ting på menyen og se det som da er under news f.eks.

 

vakkert :love:

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Du vet sånn tribal lignende kunst opplegg som ikke er tribal men busker og grener på en måte.

Tror det kalles New age

Det ga ikke noen resultater. Er ikke stort ute etter navnet, for det ville jeg bare vite så jeg kunne finne noe selv, men er det noen som vet om noen sider med en del slik som de kan linke til? ville vært supert om noen hadde.

Lenke til kommentar
Navnet var jo et hint, trodde videre linker fra den siden ville være enkle. Noen linker via Google images:

- New age art

- Celtic art

- rock art (her som forhistorisk kunst, malt på/eller risset inn i sten.

- mandala

 

(dette fra 2 minutter på Google).

Det finnes mye, mye mer, men regner med dette er en start.

gren aktig tribal?; :hm:

apoth_s.jpg

 

Men takk i alle fall, celtic greia var fin i alle fall.

Lenke til kommentar
Er vensterehendthet gene"feil" eller tillært?

Recessive gener.

 

Altså, ikke dominante gener.

 

Og siden De har en mor og en far, kan du få både og. (Dominant og recessiv.) Du har enten eller. Skal prøve å sette opp ett skjema til deg, nå.

 

Domnant: X.

Recessiv: x:

 

Mor Far

Venstrehendt: x x

Høyrehendt: X X

Høyrehendt: X x

Høyrehendt: x X

 

Den ''store'' X'en vil alltid være Doninant over den lille. Så, om du er venstrehendt, er det slik at moren og faren din har recessive gener begge to. For å bli venstrehendt må begge to ha recessive gener, mens dominate skaper høyrehendt.

 

Vet at skjemaet ikke er helt riktig, men du skjønner, håper jeg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...