834HF42F242 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Går ikke jorden veldig fort rundt også? Alså veldig, veldig veldig fort rundt... Noen som vet hvor fort? ca. 1000 Jorden går enda fortere rundt solen. Husker ikke hvor mange kmt, men tror det er over 40.000. Og igjen så beveger hele galaksen seg i enda større hastighet, og alle galaksene som er samlet rundt vårt system beveger seg sammen i en enda høyere hastighet. Og slik går nok visa jo lenger ut vi kommer. Men alt er relativt... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Inne i bussen vil du ikke ha friksjon, og dermed trenger du heller ikke å få tilført energi. Altså har Teddy helt rett. Jeg mener å huske at vår lærer sa at man uansett ville blir utsatt for krefter som senker farten din (jeg konfronterte han med det samme som du sier her), men sånn umiddelbart er jeg enig med deg, dette må jeg komme til bunns i! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Inne i bussen vil du ikke ha friksjon, og dermed trenger du heller ikke å få tilført energi. Altså har Teddy helt rett. Jeg mener å huske at vår lærer sa at man uansett ville blir utsatt for krefter som senker farten din (jeg konfronterte han med det samme som du sier her), men sånn umiddelbart er jeg enig med deg, dette må jeg komme til bunns i! tenk og sitte i en bil å kjøre i 200km\t også små trikse med en kniv og glippe også bli den bare kjørt inni brystet ditt.... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Det er jo selvfølgelig kun snakk om en SVAK negativ akselerasjon, ikke brå stopp. Leker du derimot med en kniv i bilen, og mister den rett ned, ville du nok heller ønske den gikk i brystet Endret 27. juni 2005 av ADT Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Leker du derimot med en kniv i bilen, og mister den rett ned, ville du nok heller ønske den gikk i brystet genialt Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hva er vitsen med å redigere tittelen på et innlegg til "løst" hvis man klarer å fixe problemet selv? Kan jo se at det på en måte er relevant, men det virker noe unødvendig og blir ofte brukt hvis man ikke får svar i topicen sin. Lettere for folk som søker kanskje.. God eller dårlig vane? edit: Det oppsto merkelig nok en skrivefeil! Endret 28. juni 2005 av Black&White Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvis løsningen står i tråden et sted: no prob. Ellers er det idiotisk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hva må jeg skrive for å få tegnene < og >? Holder på å skrive guide om XML DOM, men all HTML og XML i kodeeksemplene blir tatt for å være en del av kodinga til siden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hva må jeg skrive for å få tegnene < og >?Holder på å skrive guide om XML DOM, men all HTML og XML i kodeeksemplene blir tatt for å være en del av kodinga til siden... < og > Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tisse - urinere Bæsje - ? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Inne i bussen vil du ikke ha friksjon, og dermed trenger du heller ikke å få tilført energi. Altså har Teddy helt rett. Jeg mener å huske at vår lærer sa at man uansett ville blir utsatt for krefter som senker farten din (jeg konfronterte han med det samme som du sier her), men sånn umiddelbart er jeg enig med deg, dette må jeg komme til bunns i! La oss ringe Mythbusters! // Har tittet endel på forumet dems og diverse myter som er testet og kan ikke finne noen som omhandler dette. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det hadde faktisk vært en genial mythbuster sak! Jeg ser derimot bare repriser på Discovery for tiden... Lages det nye episoder? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er vensterehendthet gene"feil" eller tillært? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan 4 14åringer dra på camping uten voksen til stede? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan 4 14åringer dra på camping uten voksen til stede? dere KAN har kjøretøy i militæret automatgir? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan 4 14åringer dra på camping uten voksen til stede? FYI: Mange campingplasser har aldersgrenser langt høyere enn 14 år. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hva betyr FYI? FYI = For Your Information, tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg