chokke Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 hva er blueballs syndromet? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Vil du ikke vite.. Men hvis du absolutt vil vite det, så er det noe med kjønnsdelen, søk på www.google.com Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 hvorfor skal man alltid søke etter noe? denne tråden eer for snedige ting noen lurer på. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Javel, samma det. Jeg tror det er mangel på blod i kjønnsorganet ellerno.. Hadde en eller 2 diskusjoner på forumet her en gang.. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Javel, samma det. Jeg tror det er mangel på blod i kjønnsorganet ellerno.. Hadde en eller 2 diskusjoner på forumet her en gang.. hadde du selv søkt på google hadde du funnet ut av at det er akkurat det motsatte... du hadde slevfølgelig funnet mye annet piss også... gå å spør alice google it 1 google it 2 oppdag helsen din eller relax og hør på denne musikken Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 så det jeg skjønte at det var er at når du er kåt blir testiklene større og går tilbake til normal form når du ejakulerer, men hvis du ikke ejakulerer så er testiklene forstatt store og det gjør vondt? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvorfor hører man stemmen sin annerledes selv enn den høres ut for andre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Fordi lyden forvrenges når den overføres igjennom skjelettet ditt... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvor kan man få tak i Jedi Robe? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 http://www.google.com/search?q=buy+jedi+ro...=utf-8&oe=utf-8 http://anniescostumes.com/adultstarwarsep3.htm Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hvor finner man Though Jerky på rema? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hva har skottene under kilten? Edit: Leifur Endret 21. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hva har skottene under kilten? Edit: Leifur Ingenting seriøst Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hva har skottene under kilten? Edit: Leifur Illustrert med dukke, for å skåne eventuelle små barn: Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 finns det en type alkohol som blir solgt med en slags larve oppi? mener jeg har sett dette på noen filmer og hvis man drikker opp larven skal det vist skje etellerannet rart... stemmer dette? isåfall, hva heter spriten? og hva skjer hvis man drikker larven? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det finnes en meksikansk tequilla som er slik. Har sett en skrekkfilm en gang der en fyr drakk larven, husker ikke hva den heter, men det var noe med et hus satt opp på en gammel kirkegård. Men i virkeligheten er dette bare en gimmick, det skjer ikke noe spesielt, bare at man blir like pirium av denne tequilaen som av all annen 40 % sprit. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Okay, vi slipper gym timen i morgen (første timen) Er det naturlig å bli hjemme? Jeg har ikke fått meg alle beskjedene Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 finns det en type alkohol som blir solgt med en slags larve oppi? mener jeg har sett dette på noen filmer og hvis man drikker opp larven skal det vist skje etellerannet rart... stemmer dette? isåfall, hva heter spriten? og hva skjer hvis man drikker larven? Den drikken er skikklig ekkel.. Det er med sånt pulver man kan ta på larven også. Men jeg orket ikke å ta den.. Ble til at jeg tok ut den og drakk drikken. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 HVor finner jeg en slik telefonkatalog/opplysning over personer i USA? Nærmere bestemt South Carolina! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Var vel det jeg tenkte!Noe slikt: Christine(mulig stum E) Dere vet, Kristin Kreuk finnes jo også! Men er vel få av disse med K! Kruek er ikke Amerikansk da. Klippet fra Imdb.com: "Father, Peter, is Dutch; Mother, Deanna Che, is Chinese; both are landscape architects." Og hun har vokst opp i Canada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg