Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

De som lager den, selger den. Den som kjøper den bruker den ikke og den som bruker den vet ikke at de bruker den HJELP!

Hvordan veit du det?

Vel, hvis det er likkiste, da antar man at det er et lik det er snakk om. Og lik har ikke mulighet til å sanse hva som skjer rundt de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Loff er vel ikke direkte usunt, men heller ikke sunt. Hva er sunt? ;)

Loff inneholder bare siktet hvetemel, og det er den meltypen med lavest utmalingsgrad(les: hvor stor anndel av kornet som blir brukt). På siktet hvetemel er utmalingsgraden 80%. Til sammenligning, har sammalt hvetemel 100% utmalingsgrad, og er derfor det sunneste valget av dem to.

Er loff usunt? Vet faktisk ikke.. Men det jeg vet; det er den brødtypen som er minst gunstig(tenker da selvfølgelig ikke på sukkerbrød o.l. Ikke *kveruler* her)

Lenke til kommentar

Korrekt!

Normalt mel i seg selv, er ikke usunt! (Med mindre du er allergisk mot gluten, da kan du dø :p )

edit: Gluten er et protein som finnes i mel. Noen er allergiske mot gluten, og lider da av "cøliaci" (Usikker på hvordan det skrives).

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
ja, mose jordbært med gaffel, en boks og kanskje litt sukker hvis den ikke er søt. Hørt at jordbær øker sexlysten og minsker faren for kreft, stemmer dette?

Ja det stemmer :yes: loff og jordbær :love:

du..har vel ikke hatt noe utuktig omgang med brødet? :hm:

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg klarer å få den dama jeg sov med på Lørdag...

Hun passa litt på meg da jeg var dritings på en holme..

Og jeg lurer på om jeg har noen sykdommer, om jeg har blueballs syndromet, om jeg noen gang kommer til å få unger, om jeg er kjekk, om jeg har stor penis i forhold til alder, om jeg kommer til og bli snekker eller arbeidsledig, om jeg blir påkjørt, om jeg får meg jente, om data maskin min kommer til å bli ødlagt fordi den ligger på bordet mitt , om jenta som hjalp meg syns jeg er pen, om jeg er snill, om jeg er "deilig"Og til slutt, om jeg kommer til og elske med kvinnen som hjalp meg på holmen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...