ⅵdar Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det hjelper å støvsuge ordentlig i alle mørke kroker slik at ikke kaninene kryper ut mens du sover Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Laminer deg selv Hmm.... Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) En ting. Når jeg står opp om morgenen så ser jeg pretty tynn ut. Men når jeg skal legge meg og kvelden kommer så syns jeg at jeg ser mye feitere ut. Er det en mulighet for at kroppen utvider seg om kvelden og at den går innover når jeg sover ? *leif Endret 19. juni 2005 av Fluffe Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 I løpet av dagen så trykkes ryggraden litt sammen, og når du da legger for å sove så strekkes den litt ut igjen. Altså er man alltid litt "høy" om morgenen Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Når noen poster bilder osv. Så ser jeg noen ganger bare "User Posted Image" hvorfor ser jeg dette? Endret 19. juni 2005 av Fluffe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 I løpet av dagen så trykkes ryggraden litt sammen, og når du da legger for å sove så strekkes den litt ut igjen. Altså er man alltid litt "høy" om morgenen Leste et sted (leter etter link nå, men husker ikke hvor jeg skal lete) at man faktisk kan være så mye som 1-2% lengre om morgenen enn om kvelden. Dette varierer selvfølgelig fra person til person. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Når noen poster bilder osv. Så ser jeg noen ganger bare "User Posted Image" hvorfor ser jeg dette? Enten fordi browseren din ikke laster bildet, eller fordi bildet ikke er tilgjengelig lenger. Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) I løpet av dagen så trykkes ryggraden litt sammen, og når du da legger for å sove så strekkes den litt ut igjen. Altså er man alltid litt "høy" om morgenen Leste et sted (leter etter link nå, men husker ikke hvor jeg skal lete) at man faktisk kan være så mye som 1-2% lengre om morgenen enn om kvelden. Dette varierer selvfølgelig fra person til person. Hørtes mye ut! Lurer foresten på hvorfor innleggene mine hele tiden står på 996... Den stiger ikke vist jeg poster eit innlegg! Endret 19. juni 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Lurer foresten på hvorfor innleggene mine hele tiden står på 996...Den stiger ikke vist jeg poster eit innlegg! Post utenom Off-Topic, så skal du se... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 gratulere goggen med 1000 inlegg* Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 De som lager den, selger den. Den som kjøper den bruker den ikke og den som bruker den vet ikke at de bruker den HJELP! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Møtte ei jente fra USA i helga. Hun het da Kristin. Vel, jeg vet ikke helt om navnet hennes skrives med K eller CH i starten, hva tror dere er mest sannsynlig? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Møtte ei jente fra USA i helga.Hun het da Kristin. Vel, jeg vet ikke helt om navnet hennes skrives med K eller CH i starten, hva tror dere er mest sannsynlig? USA? Da er det nok CH. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Var vel det jeg tenkte! Noe slikt: Christine(mulig stum E) Dere vet, Kristin Kreuk finnes jo også! Men er vel få av disse med K! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Oops, dobbel! Endret 20. juni 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Møtte ei jente fra USA i helga.Hun het da Kristin. Vel, jeg vet ikke helt om navnet hennes skrives med K eller CH i starten, hva tror dere er mest sannsynlig? Navnet: Uttales: Christin: Chris-ten/tin Christine: Chris-teen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 De som lager den, selger den. Den som kjøper den bruker den ikke og den som bruker den vet ikke at de bruker den HJELP! Hvordan veit du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg