Medrakil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Coke lovin chick: Hva om du får noen til å filleriste deg så du våkner hver dag kl. 7? Etterhvert vil du bli så trøtt tidlig på kvelden at du sovner som en stein... Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvorfor er dyna så sinnsykt mye bedre å ligge i når man MÅ stå opp? ikke rart at du sliter med å komme deg opp, når du må slite deg ut av dyna jeg for min del ligger under dyna, ikke inni. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 en ting jeg lurer på: Hvorfor står det "connecting to statistikk-gallup.net" når jeg går inn på postene her på hw? Blir vi overvåket av Storebror? nei men jeg tror det har noe med statestikken i bunn avførtste side hvorfor er det cola over tastaturet mitt? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvilken Dolly pizza jeg skal velge. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hva gjør avataren min og msn-saken her; Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det kan være noen midlertidige internettfiler som har feil navn. Prøv å slett disse og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Sletta litt cash og litt kaker, så nå funker det helt greit. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Cash og kaker er ikke bra nei. Hvor mye kjøtt spiser en hannløve i et gjennomsnittlig måltid? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvem skriver på nynorsk utenom skolen? -Hvilke plasser skjer dette? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvem skriver på nynorsk utenom skolen? -Hvilke plasser skjer dette? Nynorskbrukere. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvem skriver på nynorsk utenom skolen? -Hvilke plasser skjer dette? Skjer vel mest i Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane og nord i Telemark, etter hva jeg vet. Earendil er et eksempel. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er du tenåring? Så totalt meningsløst bilde av Olsen-tvillingene. Lurer på hvordan Norge kan bli kåret til verdens beste land å bo i, når vi har NSB. Fordi det er liten fare for at du blir stabba 14 ganger i øyet med kjøkkenkniv fordi en halvgæærn fifur skal ha de 267kronene du har i lommeboka der på våre busser, tog og trikker. Du har et poéng der. Dessuten sliter vi ikke så mye med selvmordsbombere. Men kollektiv transport er jo alikevel ganske viktig. Det er vel bedre i en del andre land. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Fordi b-mennesker er en minoritet og at man ikke tilpasser samfunnet etter en minoritet? Ehm...altså..samfunnet tilpasser seg joh etter en haug med andre minoriteter, så ser ikke noe grunn til å diskriminere B-menneskene! Og etter min erfaring e det faktisk ganske mange B-mennesker der ute (mangen som desverre e skapet enno ) hysterisk off-topic: Bare jeg som leste cock lovin chick her? Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg lurer på hvordan hybelkaniner produseres og hva d j*vlene består av! Det har seg nemlig slik at de har innvadert nesten hele rommet mitt, og hver gang jeg støvsuger/vasker dem bort, kommer det nye.. Eller er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan finne/fjerne "kilden"? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Eller er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan finne/fjerne "kilden"? Du kan jo begynne med å gå uten klær, stenge alle dører og vinduer og aldri sette foten din utendørs. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg lurer på hvordan hybelkaniner produseres og hva d j*vlene består av! Det har seg nemlig slik at de har innvadert nesten hele rommet mitt, og hver gang jeg støvsuger/vasker dem bort, kommer det nye.. Eller er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan finne/fjerne "kilden"? da-ah, de parrer seg, kaniner ikke sant.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Hybelkaniner består for det meste av husstøv. Husstøv består av 90% døde hudceller (elns), så det å gå uten klær hjelper nok ikke Endret 18. juni 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hybelkaniner består for det meste av husstøv. Husstøv består av 90% døde hudceller (elns), så det å gå uten klær hjelper nok ikke Hybelkaniner er hårstrå og litt større ting som har koblet seg sammen. Støv og hybelkaniner er to forskjellige ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg