Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så totalt meningsløst bilde av Olsen-tvillingene.

 

Lurer på hvordan Norge kan bli kåret til verdens beste land å bo i, når vi har NSB.

Fordi det er liten fare for at du blir stabba 14 ganger i øyet med kjøkkenkniv fordi en halvgæærn fifur skal ha de 267kronene du har i lommeboka der på våre busser, tog og trikker.

Du har et poéng der. Dessuten sliter vi ikke så mye med selvmordsbombere. Men kollektiv transport er jo alikevel ganske viktig. Det er vel bedre i en del andre land.

Lenke til kommentar
Fordi b-mennesker er en minoritet og at man ikke tilpasser samfunnet etter en minoritet?

 

 

Ehm...altså..samfunnet tilpasser seg joh etter en haug med andre minoriteter, så ser ikke noe grunn til å diskriminere B-menneskene!

 

Og etter min erfaring e det faktisk ganske mange B-mennesker der ute (mangen som desverre e skapet enno :p )

hysterisk off-topic:

 

 

Bare jeg som leste cock lovin chick her? :p

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan hybelkaniner produseres og hva d j*vlene består av! :hrm:

 

Det har seg nemlig slik at de har innvadert nesten hele rommet mitt, og hver gang jeg støvsuger/vasker dem bort, kommer det nye.. :wallbash:

 

Eller er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan finne/fjerne "kilden"? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan hybelkaniner produseres og hva d j*vlene består av! :hrm:

 

Det har seg nemlig slik at de har innvadert nesten hele rommet mitt, og hver gang jeg støvsuger/vasker dem bort, kommer det nye.. :wallbash:

 

Eller er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan finne/fjerne "kilden"? :dontgetit:

da-ah, de parrer seg, kaniner ikke sant....

Lenke til kommentar
Hybelkaniner består for det meste av husstøv. Husstøv består av 90% døde hudceller (elns), så det å gå uten klær hjelper nok ikke

Hybelkaniner er hårstrå og litt større ting som har koblet seg sammen. Støv og hybelkaniner er to forskjellige ting

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...