Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Å bære kniv på offentlig sted er forbudt.

 

Vil det si at jeg i teorien ikke kan kjøpe meg ny brødkniv på Jernia i Torggata for så å gå på kommunal vei bort mot domkirken igjen?

 

En brødkniv er jo minst like farlig som en hvilken som helst annen kniv bare jeg tar den ut av emballasjen og posen?

reglene sier det ja, hva som praktiseres er noe helt annet.

 

er mange som går med kniv/letherman hele tiden, gjerne litt eldre folk men er vel ingen som sier noe på det

 

jeg går også rundt med kniv noen ganger, f.eks når jeg fisker så har jeg alltid kniv, om jeg står midt i byen, så er fortsatt kniven der.

 

en kniv er jo to ting, å bruke en kniv som verktøy/redskap er lov, å ha det som våpen er ikke lov

 

tviler på at de kan ta deg hvis du har en brødkniv i posen på vei hjem, men de tar deg med brødkniven på vei inn på diskoteket...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man avfyrer en rakett vil energien som driver raketten fremover også dytte flyet littegranne fremover, fordi det er snakk om en god del kraft.

 

Hvis man reverserer denne energien vil den føre til at flyet får motstand siden jetmotoren og raketten virker mot hverandre.

 

Det er bare teorien min, aner ikke om rakettene er så sterke at de utgjør en stor forskjell.

Lenke til kommentar
hvis du skyter ut bak så vil vel det presse flyet framover og ja siden de skyter ut foran er motorene kraftig nok til å greie å skyte og fly samtidlig. Raketter blir vel sluppet fra vingen før motoren startes

Ja det gjør de, motoren kommer ikke i gang før de er i luften.

 

Raketten har ikke noe å si for flyets flyve evne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Hvilken type pr0n ser egentlig jenter på?

Hvis man har nok guttevenner får man se mye rart enten man vil eller ikke :)

 

Tror ikke jenter egentlig har så annerledes smak i filmer enn gutter egentlig.. de vil bare ikke innrømme det. Alt går på preferanser....

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...