Daniel Hovden Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kan noen seriøst fortelle meg hvordan man lager smirnoff ice? Ja jeg vet det er sprit og brus men hvilken brus og sprit er det? andre ingredienser? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvordan lære seg å prate med jenter ? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hvordan sprit? du bruker etanol og en eller annen lemon brus. er ikke veldig avagsert. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvordan lære seg å prate med jenter ? på dette spørsmålet kan jeg svare som mattelæreren min når vi spør hvordan vi skal lære noe: regne, regne, regne så da blir det vel snakke, snakke, snakke i ditt tilfelle... MEN: veldig viktig når det gjelder damer er at du må høre også (det er mange ganger vanskeligere, for det kommer utrolig mye uinteressangt ut derfra...) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvordan lære seg å prate med jenter ? Jenter liker Sladder ! Bare ikke vær frekk mot de, så går de nok bra;) vær deg selv.. Jenter ser tvers igjennom deg:P Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor får jeg ikke opp skrivere på tynnklienten!? Skrivern er installert på terminal-serveren og da skal vel alt være i orden vel? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor kan ikke sider som www.handango.com og www.my-symbian.com ta betalt for programmer via mobilregninger? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva kommer spontan nesblødning av? Lite søvn kan være en grunn... (skulle sett meg på de førset lanene jeg var på Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Forkotelsen "etc" betyr det samme som "osv" som betyr også videre. Men hva står etc får? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Etcetra tror jeg det var BIA sa. Noe sånt noe. Men det står vel i ordbøker? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva kommer spontan nesblødning av? Lite søvn kan være en grunn... (skulle sett meg på de førset lanene jeg var på Det kunne passe veldig bra. (Har hatt noen tilfeller nå i det siste.) Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva skjedde med Michael Jakson? Ble han dømt eller frikjent? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva skjedde med Michael Jakson? Ble han dømt eller frikjent? Juryen har ikke bestemt seg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ja, det gjør han jo? Men, hvor befinner Saddam Hussein seg per nå? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hvis en bruker har for stort avatar, for lang signatur, eller noe i den duren. Hva skal en gjøre da? PM til bruker, PM til moderator, PM til adminstrator, rapportere et innlegg brukeren har skrevet eller hva? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Rapporter et innlegg, tenker jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Hvis en bruker har for stort avatar, for lang signatur, eller noe i den duren. Hva skal en gjøre da? PM til bruker, PM til moderator, PM til adminstrator, rapportere et innlegg brukeren har skrevet eller hva? Hvis du ikke liker brukeren: rapporter et innlegg med noe ala "Bruker XXX har for stor avatar og for lang signatur" Hvis du liker brukeren: send pm: du har for stor avatar og for lang signatur" edit: Remember kids: no one likes a fink. Endret 11. juni 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Men, hvor befinner Saddam Hussein seg per nå? I et hemmelig amerikansk fengsel i Irak, svært godt bevoktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg