Sirslask Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Korleis gjer eg mor og far glad Gjør noe snilt mot de Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er det über hult med sigaretttenner og koppholder på pcn? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Hvis du mener om det er "kult" ? Ikke Sigarett-tenner! ikke bra å røyke Men koppholder er rått:D Endret 7. juni 2005 av crawford Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvis du mener om det er "kult" ? Ikke Sigarett-tenner! ikke bra å røyke Men koppholder er rått:D ikke røyke men man kan lade telefonen der på LAN Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ikke halparten så 1337 som usb-lader, da :!: Lenke til kommentar
r Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvem har sagt at det er teit? Hehe, jeg syns bare det er det. Hvertfall på bergensk. Det kommer nok av at jeg har hørt det ganske mye på radioen/TV i dag, og begynner vel bare å bli lei... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hvordan skal jeg overtale mor mi og far min til å la meg kjøpe ny pc??? Lag en tråd her og spør om hva folk synes om IBM Aptiva, (som du har, right?), og etter en del svar kan du stolt vise fram tråden til mor og far. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Støtter Neptun_ sitt forslag. Hva kommer spontan nesblødning av? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Støtter Neptun_ sitt forslag. Hva kommer spontan nesblødning av? Tilfeldigheter ? Altså, det gikk hull på huden av en eller annen grunn, og med mindre du var under stress eller gjorde noe som kunne fremkalle dette, vil jeg si det var tilfeldig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det må jo alltid være noe som gjør at man begynner å blø. Som du sier, stress er en vanlig årsak, men det finnes også mange andre årsaker. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hva er en liten båtbrygge på engelsk? liten= 4*4m kanskje. Plass til en 2-3 båter på rundt 15-20 fot. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hva er en liten båtbrygge på engelsk?liten= 4*4m kanskje. Plass til en 2-3 båter på rundt 15-20 fot. for å dra den litt lenger, hva er en flytebrygge på engelsk? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) hva er en liten båtbrygge på engelsk?liten= 4*4m kanskje. Plass til en 2-3 båter på rundt 15-20 fot. for å dra den litt lenger, hva er en flytebrygge på engelsk? den er jo fest a til land da EDIT: finnes "det som er mitt", boka av anne holt på engelsk? Endret 8. juni 2005 av chokke Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hva er en liten båtbrygge på engelsk?liten= 4*4m kanskje. Plass til en 2-3 båter på rundt 15-20 fot. for å dra den litt lenger, hva er en flytebrygge på engelsk? den er jo fest a til land da EDIT: finnes "det som er mitt", boka av anne holt på engelsk? har det noe å si om brygga er festet til land eller ikke? er det forskjellig ord for de da? siden det virker som om du vet dette, kan du ikke si ordene da, gjerne begge hvis det er flere... jeg tror ikke jeg skjønner helt.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvorfor kjøper folk 14iz kabinetter? Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 4. a) Hvorfor kan vi ikke lage smykker av rent gull ? b) Fortell om gull- og sølvlegering. 5.. Hvilke kjennetegn har metaller ? 6. Beskriv metallbinding. 7. Hva er legering ? Gi eksempler. 8. Hvorfor reagerer de fleste metaller med andre stoffer til kjemiske forbindelser ? 9. Hvorfor reagerer ikke gull og sølv med andre stoffer til kjemiske forbindelser ? 10. Hva forteller spenningsrekka over metaller ? 11.Hva skjer når et stoff oksiderer ? 12.Hva skjer når et stoff blir redusert ? 13 a) Beskriv reaksjonen når du har en løsning sølvsalt og legger i en kobberplate. b) Skriv ned reaksjonslikningen. Det lurer jeg på Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 du har 2KJ! jeg lurer på hvorfor folk velger 2KJ? (selv valgte jeg det, men hoppet av (i svingen...)...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg