Daniel Hovden Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Når kommer windows LongHorn ut? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Når kommer windows LongHorn ut? Bill Gates har sagt at Windows Longhorn skal være klart til 2006 It Avisen's Artikkel om dette! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvordan skal jeg overtale mor mi og far min til å la meg kjøpe ny pc??? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvordan skal jeg overtale mor mi og far min til å la meg kjøpe ny pc??? Si at skjermen gjør deg dårlig i øynene/trøtt i hodet. Si at støyen gjør deg trørr/sliten i hodet. Si at nyeste versjon av Photoshop ikke kan kjøre på en så treig PC. Si at kameraten din vil kjøpe den gamle, og at du da trenger en ny. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vel.. problemet er at de synes den er bra nok. (500mhz ) og den er ikke min til å selge heller. er det noen som vet hvordan man kan sette ned ytelsen for en bestemt bruker? *de skal få smake på hvordan det føles for meg* Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vel.. problemet er at de synes den er bra nok. (500mhz )og den er ikke min til å selge heller. er det noen som vet hvordan man kan sette ned ytelsen for en bestemt bruker? *de skal få smake på hvordan det føles for meg* Gni deg i håret med en ballong og sett hodet inn i det åpne kabinettet. Den statiske elektrisiteten skal gi komponentene bein å gå på. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg vil ikke ødelegge den, for da vil de bare bruke min nye. forslag til værste bakgrunnsprogram jeg kan legge inn i oppstarten? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vel.. problemet er at de synes den er bra nok. (500mhz )og den er ikke min til å selge heller. er det noen som vet hvordan man kan sette ned ytelsen for en bestemt bruker? *de skal få smake på hvordan det føles for meg* det finnes et programm som heter TURBO... har hatt det engang, men det er søkk vekk. Det fungerer på den måten at du får opp et vindu, der kan du velge fra 0% til 100%. Hvis du f.eks velger 50% vil maskinen gå halvparten så tregt som den egentlig skal. Programmet ble laget for å kjøre gamle spill på nyere maskiner, slik at det ikke skal gå j*vli fort... :!: Jeg har googlet etter det, men prøv du å søk på TURBO på google, det blir man ikke klok av... Hvor mye ram har du da? du har sikkert SD-ram, hvis du vil kan du jo få tak i en 16mb brikke eller noe, da skal du se på tregt system da. Alle som har hatt PC en stund har vel noen sånne brikker liggendes.. (mimre: dere vet at før het maskinene 486 osv... jeg hadde en 124, den spillte jeg postmann pat på (det funket bare en gang, så gnagde maskinen i stykker disketten) også spillte vi Golden Axe (tok vel 2 timer å komme inn i spillet)) Det jeg lurer på er hvor man kan få tak i 124 maskiner! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg vil ikke ødelegge den, for da vil de bare bruke min nye.forslag til værste bakgrunnsprogram jeg kan legge inn i oppstarten? legg inn norton eller et helvettes virusprogram, så setter du den til å starte en scan hver gang maskinen slår seg på.... hehe... også roter du noe inni granskauen i alle filene på den, så alt blir teit... legg inn masse spyware og hidden shit-ware! tjohoo... Det jeg lurer på er: når man er über-trøtt, hvorfor får man ikke sove da? nå snakker jeg om så trøtt at man føler man kunne vært oppe resten av livet, sånn at man bare går rundt å smiler bredt (LAN-trøtt) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 legg inn norton eller et helvettes virusprogram, så setter du den til å starte en scan hver gang maskinen slår seg på.... hehe... også roter du noe inni granskauen i alle filene på den, så alt blir teit... legg inn masse spyware og hidden shit-ware! tjohoo... ja, men det har seg sånn at jeg også bruker den. min bruker må "slippe unna", mens andre må smøre seg med tålmodighet. Det jeg lurer på er: når man er über-trøtt, hvorfor får man ikke sove da? nå snakker jeg om så trøtt at man føler man kunne vært oppe resten av livet, sånn at man bare går rundt å smiler bredt (LAN-trøtt) det er noe med at det går to timer mellom hver gang man får sove. (ikke spør meg om hvorfor) BTW: jeg er litt über-trøtt nå og det er sengetid. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hva er det med mora til John Arne Riise? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har man kaffepause på Te-fabrikken? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja. Hvor fort vokser håret? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hva står "IMO" og "IMHO" for? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 IMO : International Maritime Organisation IMHO: In My Humble Opinion’ Kanskje ikke det du mente men:P Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 IMO: in my opinion Hvor kommer blondine-vitsene fra ? Lenke til kommentar
r Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvor fort vokser håret? Det varierer fra person til person, men gjennomsnittet ligger vel på ca. 1 cm i måneden. Håret vokser også fortere etter man har klippet seg. Hvorfor er ordet "hurra" så teit? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvem har sagt at det er teit? Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Korleis gjer eg mor og far glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg