Musty Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Noen som vet om man kan få gratis overnatting hos politiet? Mener å ha hørt om tilfeller der f. eks. backpackere ved å henvende seg til den lokale politistasjonen har fått gratis losji for natten. Hvis du drikker deg veldig full, og legger deg til å sove i nærheten av en politistasjon er det stor fare for at du havner i fyllaresten. I allefall hvis du krangler litt når de kommer og ber deg gå hjem. Det er vel eneste måten jeg kan tenke meg at politiet vil gi deg gratis overnatting.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 vet ikke om det er blitt postet før, men hva er nupper og hva kommer det av? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Det er egentlig for hårene, for å beskytte mot kulde(lage luftrom mellom hårene og huden) Eller? meh Endret 5. juni 2005 av co2 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvor kommer hybelkaniner i fra Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvor kommer hybelkaniner i fra Døde hudceller, støv og lignende. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvor kommer hybelkaniner i fra Døde hudceller, støv og lignende. døde hudceller ER støv Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) hvor kommer hybelkaniner i fra Døde hudceller, støv og lignende. Dobbel Endret 6. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kvifor kan ein ikkje bruke ordet "TV" på nynorsk? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hvor kommer hybelkaniner i fra Døde hudceller, støv og lignende. døde hudceller ER støv Støv er mer enn bare døde hudceller. Pollen, små sandkorn, hår, rester fra klær er andre ting som går under støv. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kvifor kan ein ikkje bruke ordet "TV" på nynorsk? Ein kan bruke det. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kvifor kan ein ikkje bruke ordet "TV" på nynorsk? Ein kan bruke det. Eg fekk ein raud strek over ordet då eg skreiv det på ein nynorskstil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 du får ta å snakke med den læreren din, og gjerne komme med hva han sa... Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Noen som vet hvordan du kan lage smirnoff ice?? Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hva betyr det når blodtrykket mitt er 110/70 ? (hva betyr tallene) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hva betyr det når blodtrykket mitt er 110/70 ? (hva betyr tallene) de betyr at du ikke har lenge igjen å leve Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) hva betyr det når blodtrykket mitt er 110/70 ? (hva betyr tallene) Alle mennesker har to "blodsystemer", ett lite, og ett stort. Det lille frakter blod rundt i lungene, og det store i resten av kroppen. 110/70 vil si at blodtrykket i det store er 110 (ettersom det kreves høyere trykk for å frakte blod rundt i armer og ben som er mye lenger vekk fra hjertet), og blodtrykket ditt er 70 i det lille (som bare kretser rundt i lungene...) Håper du forstår det lille virrvarret av bokstaver jeg har skrevet her... de betyr at du ikke har lenge igjen å leve tongue.gif Dette derimot, er bare tull... Hvis blotrykket ditt faktisk er 110/70 (leses: hundreogti over søtti) er det helt normalt... hvis det er hvilepuls da... hehe... OBS: jeg er ingen lege eller noe assa... Endret 6. juni 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvilke duster har funnet det opp, og Hvorfor er moped og Scooter grensen på 45 km/t i Norge? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvorfor blir grafikkortet mitt så vannvittig mye varmere når jeg spiller CS:S? Ja, jeg vet at det må jobbe hardt og slikt, men trenger en grei og logisk forklaring, som de fleste av oss kan forstå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg