Lapette Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja ok.. Men hvor kommer "splitter" og "flunkende" fra? Det er ikke engelsk, det kan ikke sammenlignes med noe?! Barh Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor iallverdenslandogrike er man så forferdelig trøtt i helgene og mer våken i uka? Sover mer i Helgene enn på hverdagene. ca 10 timer i helgene og 8 1/2 på hverdager. Hvorfor er jeg så trøtt nå da? Er sånn hver helg. Du sover for lenge og blir sliten av det, hadde samme prblemet selv en stund. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor iallverdenslandogrike er man så forferdelig trøtt i helgene og mer våken i uka? Sover mer i Helgene enn på hverdagene. ca 10 timer i helgene og 8 1/2 på hverdager. Hvorfor er jeg så trøtt nå da? Er sånn hver helg. Du sover for lenge og blir sliten av det, hadde samme prblemet selv en stund. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja ok.. Men hvor kommer "splitter" og "flunkende" fra? Det er ikke engelsk, det kan ikke sammenlignes med noe?! Barh http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hehe:P Det er nok et utrykk for en som kommer med argumenter. men som ikke har no mye respekt på en måte.. Hvis du skjønner... Ingen som får no innflytelse av Argumentene... Hva er forskjell på G-punktet og Klitoris ? 24 timer, flere poster, enda flere brukere som har lest i tråde, og ingen vet forskjellen på g-punkt og klitoris? Dette er virkelig et nerdeforum. Gräfenberg-punktet er plassert ca. 5 cm inne i skjede, og det ligger oppe i fremre skjedevegg. Det er et svamplegeme, og fylles med blod når det stimuleres (ikke ulikt penisen). Det var lenge myter om at det ikke eksisterte ( mest blant menn som ikke fant det). Klitoris ligger der de indre kjønnsleppene møtes, og består av 8000 nervetråder. Bilder får du faen meg søke etter selv Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hehe:P Det er nok et utrykk for en som kommer med argumenter. men som ikke har no mye respekt på en måte.. Hvis du skjønner... Ingen som får no innflytelse av Argumentene... Hva er forskjell på G-punktet og Klitoris ? 24 timer, flere poster, enda flere brukere som har lest i tråde, og ingen vet forskjellen på g-punkt og klitoris? Dette er virkelig et nerdeforum. Gräfenberg-punktet er plassert ca. 5 cm inne i skjede, og det ligger oppe i fremre skjedevegg. Det er et svamplegeme, og fylles med blod når det stimuleres (ikke ulikt penisen). Det var lenge myter om at det ikke eksisterte ( mest blant menn som ikke fant det). Klitoris ligger der de indre kjønnsleppene møtes, og består av 8000 nervetråder. Bilder får du faen meg søke etter selv *søke på google "klitoris"* Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fant det ut etter jeg spurte dama mi Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvilken bok har har flest sider? Tekstsamlingen Tripitaka er nedskrivningen av Buddhas lære og måler over 20 000 sider. Mahabharata er den lengste tekstsamlingen vi kjenner til i verden med sine 100 000 doble verselinjer. Den er en av hidusimens hellige tekster og handler om en kamp mellom to grener av en slekt, som til slutt fører til slektens undergang. Min konfirmasjonsbibel har til sammenlikning bare ca. 1 400 sider. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvem fant på å si gutta boys først? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvem fant på ordet "eple" ? -Jar Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hvem fant på å si gutta boys først? En som ville forsikre seg om at han fikk oppmerksomheten til gutta\boys hvis han brukte både gutta OG boys ? aner ikke.... kanskje for å være tøff ? (skapt av en mindreårig med andre ord) Hvem fant på ordet "eple" ? -Jar Han fyren(einstein?) som satt under ett tre og fikk det i hodet ? Endret 4. juni 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Il s'appelle Isaac Newton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvis man skyter rett opp i luften men en pistol, hvor langt opp går kulen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvis man skyter rett opp i luften men en pistol, hvor langt opp går kulen da? Kommer jo an på vindforhold og slikt da, men den kommer et godt stykke Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 for å ikke nevne hvilket våpen og ammo du skyter med Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvis man skyter rett opp i luften men en pistol, hvor langt opp går kulen da? Den gar så langt at den mister farten, stopper og faller ned igjen. Da er det lurt å ha opp paraplyen Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ingen respons i SO4, så da prøver vi her også. Noen som vet om man kan få gratis overnatting hos politiet? Mener å ha hørt om tilfeller der f. eks. backpackere ved å henvende seg til den lokale politistasjonen har fått gratis losji for natten. Hvis dette er tilfelle, må man ha noen spesiell grunn å vise til - utover å gjøre loffeturen billigst mulig? Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 jeg vet ikke om dett er blitt spurt om før... (unskyld at jeg ikke gidder å lese 119 sider med rare spørsmål) hvorfor går jenter på do sammen???????? liker dere/de lydefektene eller? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Hvor lang tid tar det fra man begynner å produsere en plate, til den er ute i butikkene? Sånn ca? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvor lang tid tar det fra man begynner å produsere en plate, til den er ute i butikkene? Sånn ca? hvordan plate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg