Killer_DT Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 PS: Ja, jeg er helt normal og frisk... Kan du bevise det? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har en syk ting jeg lurer på!Hvis jeg tenker meg en spesiell plass i hjernen, så kjenner jeg en slags stråle som går fra det punktet i hjernen og ned mot ryggen og får en muskel (kun akkurat ett sted på ryggen) til å trekke seg sammen. Har kunnet gjøre det så lenge jeg kan huske. Da jeg var liten skjedde det ofte ufrivillig, men nå må jeg framprovosere det for at det skal skje. Punktet er rett ovenfor venstre øye og "strålen" går til et punkt rett under nest siste venstre ribbens bakdel. Andre som har opplevd dette, og hvorfor går dette an? PS: Ja, jeg er helt normal og frisk... Den muskelen, kan du se den ? Er det slik at du får en slags krampe i ryggen da eller ? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Allt styres fra hjernen så det nok ikke noe så rart ved det.. Er jo mye sånnt som feks fotsone terapi osv hvor hele kroppen kan "berøres" fra føttene. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor fikk jeg ikke sjokolade i min sending fra Microplex? Pakken var attpåtil rådyr, burde gitt med noe. Fra spøk til G36: Hvor mange sider er verdens største bok på? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Verdens største bok har 729 sider av solid stein. Den står i Myanmar og kalles "Kuthodaw Pagoda". Den inneholder alle de budhistiske nedskrivninger Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvilken bok har har flest sider? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 PS: Ja, jeg er helt normal og frisk... Kan du bevise det? Kan du bevise det motsatte? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvis man trykker på rett plass i hjernen, feks under en hjerneoperasjon på hvor styringene av benet foregår, vil pasienten da feks rykke i beinet? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva er "stråmannsargumentasjon"? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hehe:P Det er nok et utrykk for en som kommer med argumenter. men som ikke har no mye respekt på en måte.. Hvis du skjønner... Ingen som får no innflytelse av Argumentene... Hva er forskjell på G-punktet og Klitoris ? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nei, jeg forstod ikke. Kan du eller noen andre forklare det litt bedre? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor har hardware.no en tendens til å kræsje operaen min? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hva er meningen med å undre seg om meningen med livet? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor har hardware.no en tendens til å kræsje operaen min? Det kan skyldes Skjermoppløsning osv.. Skjermoppløsning I forhold til webOpsettet... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor kommer det mer snørr ut av nasen når jeg er forkjølet ?Er så irriterende å være forkjølet og det å kombinere med å gå på jobb... Svaret jeg fikk da jeg spurte noen som hadde rede på det, var at det skyltes irritasjon i slimhinnene. Ellers har (som vanlig) Wikipedia en interessant artikkel om slim du neppe vil glemme med det første... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvis man trykker på rett plass i hjernen, feks under en hjerneoperasjon på hvor styringene av benet foregår, vil pasienten da feks rykke i beinet? Etter det jeg har lest, så vil det ikke gi noen påvirkning, med mindre du trykker slik at skader oppstår, hjernen tåler ikke mye. Derimot hvis du bruker (svak!) strøm, vil du kunne fremkalle følelser (f.eks. at armen blir kald osv) eller rykninger i muskler. Hjernen selv har ingen nerver som føler berøring, så det er mulig å operere på hjernen uten narkose, må naturligvis lokalbedøve der en sager hull i topplokket... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor har hardware.no en tendens til å kræsje operaen min? Det kan skyldes Skjermoppløsning osv.. Skjermoppløsning I forhold til webOpsettet... Kan du forklare det nærmere? Jeg driver med webdesign og har laget et utall sider. Dette er dog noe jeg aldri har hørt om før. Merk at det kun gjelder hardware.no i opera... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor iallverdenslandogrike er man så forferdelig trøtt i helgene og mer våken i uka? Sover mer i Helgene enn på hverdagene. ca 10 timer i helgene og 8 1/2 på hverdager. Hvorfor er jeg så trøtt nå da? Er sånn hver helg. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva betyr ordet "splitter", som i SPLITTER ny? Blir setningen "bilen var ny" av å sette inn "bilen var splitter ny", skjønner jo betydningen, men hvor i alle dager stammer det fra? samme med "flunkende" Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Bilen var ikke bare ny, den var splitter ny:P Hvis den er kjøpt for en uke siden er den ny.. Kjøpte du den i Dag er den Splitter ny.. "Kjempe ny" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg