Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en syk ting jeg lurer på!

Hvis jeg tenker meg en spesiell plass i hjernen, så kjenner jeg en slags stråle som går fra det punktet i hjernen og ned mot ryggen og får en muskel (kun akkurat ett sted på ryggen) til å trekke seg sammen. Har kunnet gjøre det så lenge jeg kan huske. Da jeg var liten skjedde det ofte ufrivillig, men nå må jeg framprovosere det for at det skal skje.

Punktet er rett ovenfor venstre øye og "strålen" går til et punkt rett under nest siste venstre ribbens bakdel.

Andre som har opplevd dette, og hvorfor går dette an?

PS: Ja, jeg er helt normal og frisk... :p

Den muskelen, kan du se den ?

Er det slik at du får en slags krampe i ryggen da eller ?

Lenke til kommentar
Hvis man trykker på rett plass i hjernen, feks under en hjerneoperasjon på hvor styringene av benet foregår,  vil pasienten da feks rykke i beinet?

Etter det jeg har lest, så vil det ikke gi noen påvirkning, med mindre du trykker slik at skader oppstår, hjernen tåler ikke mye.

Derimot hvis du bruker (svak!) strøm, vil du kunne fremkalle følelser (f.eks. at armen blir kald osv) eller rykninger i muskler. Hjernen selv har ingen nerver som føler berøring, så det er mulig å operere på hjernen uten narkose, må naturligvis lokalbedøve der en sager hull i topplokket...

Lenke til kommentar
Hvorfor har hardware.no en tendens til å kræsje operaen min?

Det kan skyldes Skjermoppløsning osv..

Skjermoppløsning I forhold til webOpsettet...

Kan du forklare det nærmere?

Jeg driver med webdesign og har laget et utall sider. Dette er dog noe jeg aldri har hørt om før.

Merk at det kun gjelder hardware.no i opera...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...