-Teddy- Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 En kompis av meg sa en gang at vannet på tuppen av høytrykkspyler'n sin ble 1100C varmt. Jeg protesterte jo med en gang og sa at vann koker ved 100C men kan forandres avhengig av trykket, men tvilte sterkt på at det kunne nå slike temperaturer i en høytrykkspyler. Spyleren var forøvrig ikke noe hobbystæsj, men en skikkelig stor en som varmet opp vannet osvosv. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvorfor er menneskeheten så fordømt ubrukelig? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvorfor er menneskeheten så fordømt ubrukelig? fordi du fortjener det. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hvorfor er menneskeheten så fordømt ubrukelig? fordi du fortjener det. AH! EDIT: Så..menneskeheten er en konspirasjon mot meg? hmm Endret 1. juni 2005 av co2 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvorfor er menneskeheten ubrukelig? Den er da brukelig for oss... Uten menneskeheten ville du ikke vært her nå, og ikke hatt de tingene du har nå. Menneskeheten er ubrukelig i den store sammenhengen, som alt annet... Men da er vi jo over på temaet "Hva er meningen med livet?" Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Men da er vi jo over på temaet "Hva er meningen med livet?" Og det er et spørsmål som er farlig å sirkulere. Mange mennesker er død fordi de har tenkt for mye på det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvorfor blir kvinner sure når de har mensen? er det no mer å være sur for da liksom? Det kan også ha en sammenheng med at det er jævlig å være en vandrende bløder i 7 dager. Prøv å gå med bind med vann i en hel uke. Du kommer garantert til å få litt bedre innsikt. I tillegg så får ofte jenter vondt i magen, generelle muskelsmerter og vondt i hodet når de har mensen. Deilig! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 darkness|: er det ikke også en god del hormoner som kommer i sving der som skaper forvirring for humørdelen av hjernen? Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvorfor er menneskeheten så fordømt ubrukelig? Lattis..du er ubrukelig din håpløse hippie Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 darkness|: er det ikke også en god del hormoner som kommer i sving der som skaper forvirring for humørdelen av hjernen? Det er det sikkert Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvorfor er menneskeheten så fordømt ubrukelig? Lattis..du er ubrukelig din håpløse hippie Uhhhh Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvilken av moderatorene sender man pm hvis man skal bytte nick? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du skal ikke sende pm, du skal sende til [email protected], eller noe sånn. Hvertfall ikke pm... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Men da kan jo hvem som helst skifte brukernavnet til noen. Bare å si at man er den og den. Skal man legge med brukernavn & passord da? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nei, man skal sende med den adressen man er registrert her med Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 En kompis av meg sa en gang at vannet på tuppen av høytrykkspyler'n sin ble 1100C varmt. da tror jeg nok at høytrykksspyleren ville smeltet. og vannet ville bli en slags vind som blåste på bakken. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor kommer det mer snørr ut av nasen når jeg er forkjølet ? Er så irriterende å være forkjølet og det å kombinere med å gå på jobb... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Har en syk ting jeg lurer på! Hvis jeg tenker meg en spesiell plass i hjernen, så kjenner jeg en slags stråle som går fra det punktet i hjernen og ned mot ryggen og får en muskel (kun akkurat ett sted på ryggen) til å trekke seg sammen. Har kunnet gjøre det så lenge jeg kan huske. Da jeg var liten skjedde det ofte ufrivillig, men nå må jeg framprovosere det for at det skal skje. Punktet er rett ovenfor venstre øye og "strålen" går til et punkt rett under nest siste venstre ribbens bakdel. Andre som har opplevd dette, og hvorfor går dette an? PS: Ja, jeg er helt normal og frisk... Endret 3. juni 2005 av anth Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor kommer det mer snørr ut av nasen når jeg er forkjølet ?Er så irriterende å være forkjølet og det å kombinere med å gå på jobb... Snørr dannes for å stoppe "uvedkomne".. Tenker da på støv og bakterier. Når du er forskjøla svekkes imunforsvaret ditt litt og kroppen bruker snørr som et forsvar mot bakterier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg