Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

En kompis av meg sa en gang at vannet på tuppen av høytrykkspyler'n sin ble 1100C varmt. Jeg protesterte jo med en gang og sa at vann koker ved 100C men kan forandres avhengig av trykket, men tvilte sterkt på at det kunne nå slike temperaturer i en høytrykkspyler.

Spyleren var forøvrig ikke noe hobbystæsj, men en skikkelig stor en som varmet opp vannet osvosv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor blir kvinner sure når de har mensen?

 

er det no mer å være sur for da liksom? :p

Det kan også ha en sammenheng med at det er jævlig å være en vandrende bløder i 7 dager. Prøv å gå med bind med vann i en hel uke. Du kommer garantert til å få litt bedre innsikt. I tillegg så får ofte jenter vondt i magen, generelle muskelsmerter og vondt i hodet når de har mensen. Deilig!

Lenke til kommentar

Har en syk ting jeg lurer på!

Hvis jeg tenker meg en spesiell plass i hjernen, så kjenner jeg en slags stråle som går fra det punktet i hjernen og ned mot ryggen og får en muskel (kun akkurat ett sted på ryggen) til å trekke seg sammen. Har kunnet gjøre det så lenge jeg kan huske. Da jeg var liten skjedde det ofte ufrivillig, men nå må jeg framprovosere det for at det skal skje.

Punktet er rett ovenfor venstre øye og "strålen" går til et punkt rett under nest siste venstre ribbens bakdel.

 

Andre som har opplevd dette, og hvorfor går dette an?

 

PS: Ja, jeg er helt normal og frisk... :p

Endret av anth
Lenke til kommentar
Hvorfor kommer det mer snørr ut av nasen når jeg er forkjølet ?

Er så irriterende å være forkjølet og det å kombinere med å gå på jobb...

Snørr dannes for å stoppe "uvedkomne".. Tenker da på støv og bakterier. Når du er forskjøla svekkes imunforsvaret ditt litt og kroppen bruker snørr som et forsvar mot bakterier

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...