Moonshine Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Javel. Nordea har gule postit-lapper med gul skrift, i så tilfellet. Nordea suger. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Nordea suger. Det gjør også støvsugeren vår, men vi slutter ikke å bruke den for det. En annen ting: Hvorfor er gamle CRT-skjermer gule på fargen(original hvit) mens hus malt med en rødfarge, blir lyserød over tid ? (ser ikke helt logikken i at skjermer som er utsatt for mye sollys, blir gule, når hvit er en lysere farge) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Møkk hjelper til litt på den gulheten det og Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Påstand: Å brenne en bibel blir av mange sett på som blasfemisk. Hva da med å slette, avinstallere eller formatere bort en databibel? Oppfattes destruksjon av en digital bibel like provoserende som av en fysisk bibel? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Påstand: Å brenne en bibel blir av mange sett på som blasfemisk. Hva da med å slette, avinstallere eller formatere bort en databibel? Oppfattes destruksjon av en digital bibel like provoserende som av en fysisk bibel? Det der er et veldig interessant spørsmål, og om det er slik at slettig av digitale bibler er like blasfemisk som å brenne en bibel vil det revolusjonere min bransje. Både kostnadene, de sikkerhetsmessige hensyn som må taes og det arbeidsmiljømessige aspektet vil forandre seg totalt! Tenk bare på at hver måned brenner vi millioner av bibler. Det koster penger å kjøpe papir utgaven av bibelen, man må ha store ovner, sikkerhets utstyr til de ansatte, man vil ikke lenger trenge å gå med oksygenmaske på jobb, og miljøskadene på guds skjønne natur vil minke betraktelig. Alt i alt så vil man bare trenge et 100TB SAN der man legger inn bibler i digital format hele dagen, bare for å slette dem igjen. Sparke 90% av de ansatte kan jeg også gjøre, eller utvide bedriften. Sletting av digital bibler kan være for meg det hjulet var for menneskeheten Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Påstand: Å brenne en bibel blir av mange sett på som blasfemisk. Hva da med å slette, avinstallere eller formatere bort en databibel? Oppfattes destruksjon av en digital bibel like provoserende som av en fysisk bibel? Det der er et veldig interessant spørsmål, og om det er slik at slettig av digitale bibler er like blasfemisk som å brenne en bibel vil det revolusjonere min bransje. Både kostnadene, de sikkerhetsmessige hensyn som må taes og det arbeidsmiljømessige aspektet vil forandre seg totalt! Tenk bare på at hver måned brenner vi millioner av bibler. Det koster penger å kjøpe papir utgaven av bibelen, man må ha store ovner, sikkerhets utstyr til de ansatte, man vil ikke lenger trenge å gå med oksygenmaske på jobb, og miljøskadene på guds skjønne natur vil minke betraktelig. Alt i alt så vil man bare trenge et 100TB SAN der man legger inn bibler i digital format hele dagen, bare for å slette dem igjen. Sparke 90% av de ansatte kan jeg også gjøre, eller utvide bedriften. Sletting av digital bibler kan være for meg det hjulet var for menneskeheten I dette tilfelle må man jo ta hensyn til diskplass fremfor religion. :!: Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det gjør også støvsugeren vår, men vi slutter ikke å bruke den for det. Dagens sammenligning. Nordeas støvsuger vil BLÅSE. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dagens sammenligning. Nordeas støvsuger vil BLÅSE. Eller suge Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Uten sammenlikning forøvrig: Den eneste gangen Microsoft lager et produkt som ikke suger, er når de lager en støvsuger! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Uten sammenlikning forøvrig:Den eneste gangen Microsoft lager et produkt som ikke suger, er når de lager en støvsuger! La meg gjette. Du sitter i Windows XP? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Den eneste gangen Microsoft lager et produkt som ikke suger, er når de lager en støvsuger! Hahaha.. så j*vlig bra Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er det noen som har link til Tråden der man skal poste YndlingsQuotes Fra hw.. eller er det jeg som tuller? ( Så det ikke finnes noen sånn tråd ) ? Isåfall skal jeg starte en! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er det noen som har link til Tråden der man skal poste YndlingsQuotes Fra hw.. eller er det jeg som tuller? ( Så det ikke finnes noen sånn tråd ) ? Isåfall skal jeg starte en! Gullkorn? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Riktig Riktig! Da minibank kortet går ut på dato, får man da nytt i Posten ? eller må jeg i Banken og si "jeg må ha nytt" Hvis det var noe interessant så er jeg 15 og har hatt 1 kort:P Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 I alle fall med vanlig Visa får man automatisk nytt kort i posten når det gamle utløper. Siden du er 15 har du sikkert Visa Electron, men det skulle vel ikke være noen grunn til at prosedyren er annerledes fordi. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Mitt går ut Den måneden her, Dvs at jeg får nytt i morgen ? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Lurer på hvorfor man skal bruke edit: i en post man har redigert? Hva er vitsen med og oppgi grunnen til at man redigerer et innlegg? edit: Like this Endret 1. juni 2005 av Black&White Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Er vel ikkenoe fasitsvar på det. Men har du skrivd et innlegg og redigert det, så er det jo greit å vite hvorfor. Ikke at det har noe poeng i seg selv, men det er kjekt. Edit: Ingen leifs tror jeg ... men fikk lyst til å redigere! Endret 1. juni 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Påstand: Å brenne en bibel blir av mange sett på som blasfemisk. Hva da med å slette, avinstallere eller formatere bort en databibel? Oppfattes destruksjon av en digital bibel like provoserende som av en fysisk bibel? Det er vel bare blasfemisk om du brenner en bibel i offentligheten bare for å brenne en bibel, altså er det provokasjonen som er problemet, ikke bibelen. For eksempel, brenner du et amerikansk flagg på TV blir det bråk, men brenner du et flagg fordi du fryser eller du trenger noe å tenne opp med, reagerer ingen. Konklusjonen er vel at om du sletter en digital bibel i all offentlighet for å provosere, kan det nok tolkes blasfemisk. Har aldri hørt om dette før, men noen må jo være de første Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det er vel bare blasfemisk om du brenner en bibel i offentligheten bare for å brenne en bibel, altså er det provokasjonen som er problemet, ikke bibelen. For eksempel, brenner du et amerikansk flagg på TV blir det bråk, men brenner du et flagg fordi du fryser eller du trenger noe å tenne opp med, reagerer ingen. Konklusjonen er vel at om du sletter en digital bibel i all offentlighet for å provosere, kan det nok tolkes blasfemisk. Har aldri hørt om dette før, men noen må jo være de første Det er vel bare å prøve, og se om kristen-mongoene reagerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg