Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor langt er det rundt Store Lungårdsvann?

Dersom jeg starter bak bystasjonen under veibanen som går til Åsane og så jogger rundt vannet og stopper ved HiB-bygningen/S.A.T.S. Er det noen som har peiling på hvor langt jeg har jogget da?

Lenke til kommentar

Dersom jeg starter bak bystasjonen under veibanen som går til Åsane og så jogger rundt vannet og stopper ved HiB-bygningen/S.A.T.S. Er det noen som har peiling på hvor langt jeg har jogget da?

Synes ikke det var noen snedige spørsmål.

Lenke til kommentar

Etter litt grovregning utifra kart på gulesider.no vil jeg tro at det er ca 3 km. Kan det stemme?

EDIT: Høres fryktelig langt ut ved nærmere ettertanke :hmm:

Endret av PT
Lenke til kommentar

Synes ikke det var noen snedige spørsmål.

Var @kd som pekte meg i denne rettningen. Klag til han. ;)

Lenke til kommentar

Etter litt grovregning utifra kart på gulesider.no vil jeg tro at det er ca 3 km. Kan det stemme?

Aner ikke. Jeg kom frem til 3,5km....

Forresten noen som vet om en god joggeløype i bergen, som de vet er 3km?

Lenke til kommentar
Aner ikke. Jeg kom frem til 3,5km....

Forresten noen som vet om en god joggeløype i bergen, som de vet er 3km?

Vet at det er 4 km fra huset mitt til Bystasjonen :p

Ved Rimi (egentlig nærmere bensinstasjonen som er like ved, men det er vel lettere å finne Rimi) på Minde (rett ved Fjøsangerveien) står det en fin stein der det står at det er 4 km inn til byen, som jeg går utifra er ved Bystasjonen.

Lenke til kommentar
tror noen at noen vil lag The Matrix?

hvis det blir laget skal jeg aldri sove eller spise mer, jeg skal bare hoppe rundt i matrix...

Tja.. Var vel en eller annen forsker nå nettopp som hevdet at 'The Matrix' ville bli laget om ikke så altfor lenge. Husker ikke når.

Personlig tviler jeg vel en anelse.

Lenke til kommentar
tror noen at noen vil lag The Matrix?

hvis det blir laget skal jeg aldri sove eller spise mer, jeg skal bare hoppe rundt i matrix...

Tja.. Var vel en eller annen forsker nå nettopp som hevdet at 'The Matrix' ville bli laget om ikke så altfor lenge. Husker ikke når.

Personlig tviler jeg vel en anelse.

Vet dere ikke at The Matrix er ekte? Tro meg... jeg har spist den pillen så jeg vet. :p

Lenke til kommentar
Er det no måte å få skrudd av den jævla KameraLyden på k500i ' en?

jepp! hør på unlock.no sitt forum (du må mekke på softwaren i tlf og utstyr behøves).

men den lyden er det fordi loven sier at den skal være der! vi vil vel ikke ha noe snikfotografering, vil vi vel? :p

Lenke til kommentar

Hvis jeg surrer en ledning (av all slags type) på en fin måte, og legger det ned, og ikke bruker den på en stund, og når jeg da skal plukke den opp igjen, så er det bare kluss på alt, og det må flere minutter til før den er slik den var. Hvorfor skjer dette? Hvorfor kan den ikke bare ligge slik den var? (surrer den ikke sån _fint-fint_ opp, men legger den på vanlig måte ned... Irriterende!!

Lenke til kommentar

Det blir knyter pga:

Når du legger ledningen på golvet.. da går ledningene inn i hverandre.. også mer og mer inn i hverandre..

Også utavdet blir det knyter..

Kan ikke noe bedre forklaring:P

Tips:

Snurr dem i en running før du legger dem på golvet.. da blir det ikke knuter :thumbup:

----------------------------------------------------------------------------------

Hvis en tidsmaskin blir laget, er det da mulig og dra lenger tilbake enn da tidsmaskinen ble laget?

Og hvis du klarer det, da har du jo ingen tidsmaskin og dra tilbake med? for du har vel ikke med deg tidsmaskinen!? :p

Lenke til kommentar
Hvor ligger pengene mine lagret?

I en MSN-logg? I txt-filer på et skrivebord?

Eg har hørt at mange banker har en post-it haug med personnummer og saldo på. Det er derfor det tar så lang tid for en visa reservasjon og en regningsbetaling alltid tar minst en arbeidsdag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...