Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde det vært kult å starte en tråd hvor noen sier; "Jeg vil se deg siden av en som pisser"

 

Også den som først skaffer et bilde av seg selv sidenav en som pisser vinner og får bestemme neste oppgave.. ?

Jeg hadde nok tittet innom for å se på oppgavene og bildene som dukker opp der, men har ikke noe kamera så jeg hadde ikke deltat i tråden. Var en god idé

Lenke til kommentar
Ja, I demand a new function! Fjerne tråder fra siste innlegg-listen.

I second that!

Jeg er så lei av disse uinteressante trådene som aldri dør som jeg var så dum og poste på og må kikke innom hver dag fordi de ligger i mine innlegg. Skulle ønske denne funksjonen hadde dukket opp i dette forumet også. Er så plagsomt.

 

Edit: Leif kom på besøk ...

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg aner ikke om noen har spurt om dette før (orker ikke bruke resten av livet mitt på å lese 113 sider :p )

 

Men det finnes et ganske stort spørsmål som få tenker på. Hvor kommer vi fra egentlig? Kom høna eller egget først? Hvilken tulling fant opp Bibelen? (Ikke kom og fortell meg at det sitter en stor, sint mann oppe i himmelen med mange millioner overvåknings-skjermer og ser på alle tenåringene som runker bak kjøkkendørene og straffer dem der etter!)

 

Noe sted må vi jo komme fra, hvor kom de såkalte "Adam og Eva" fra? Noen må jo ha laget dem også! (At Gud finnes er like sant som at vi når som helst kan bli invadert av små, grønne menn med mange rare krefter.)

 

Just a thought :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Jeg aner ikke om noen har spurt om dette før (orker ikke bruke resten av livet mitt på å lese 113 sider :p )

 

Men det finnes et ganske stort spørsmål som få tenker på. Hvor kommer vi fra egentlig? Kom høna eller egget først? Hvilken tulling fant opp Bibelen? (Ikke kom og fortell meg at det sitter en stor, sint mann oppe i himmelen med mange millioner overvåknings-skjermer og ser på alle tenåringene som runker bak kjøkkendørene og straffer dem der etter!)

 

Noe sted må vi jo komme fra, hvor kom de såkalte "Adam og Eva" fra? Noen må jo ha laget dem også! (At Gud finnes er like sant som at vi når som helst kan bli invadert av små, grønne menn med mange rare krefter.)

 

Just a thought :p

For noen hundre år siden var bibelen HELT anderledes... Men så bestemte de "lærde" seg for å fjerne deler av den pga selvmotsigelser o.l. De fjernet for eksempel et helt testamente (Thomas' evangelium).

De som har "skrevet" bibelen er de folka som har fått evangeliuma oppkalt etter seg, men de første hundreårene var de ikke skrevet ned per se, men ble gjenfortalt muntlig. Det var vel sikkert derfor det kom så mange selvmotsigelser der...

 

(tar forbehold om faktafeil da jeg ikke gadd å slå det opp men bare tok det fra min begrensede hukommelse)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
For noen hundre år siden var bibelen HELT anderledes... Men så bestemte de "lærde" seg for å fjerne deler av den pga selvmotsigelser o.l. De fjernet for eksempel et helt testamente (Thomas' evangelium).

De som har "skrevet" bibelen er de folka som har fått evangeliuma oppkalt etter seg, men de første hundreårene var de ikke skrevet ned per se, men ble gjenfortalt muntlig. Det var vel sikkert derfor det kom så mange selvmotsigelser der...

 

(tar forbehold om faktafeil da jeg ikke gadd å slå det opp men bare tok det fra min begrensede hukommelse)

Joda, jeg vet alt dette. Har farmor og farfar som er "hyperkristne".

 

Men liker du tanken på at noen skal se alt du gjør, og dømme deg den dagen du liksom skal banke på porten? Jeg liker å tro at man lever en dag av gangen, og når man dør da dør man rett og slett :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...