Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Hvorfor har jeg gidda å lese gjennom 111 sider med masse rart tull?!?

Hvorfor klør jeg i beina?

Hvorfor strekker man seg?

Hvorfor har man gugg i øynene når man våkner?

Hvorfor... husker jeg ikke det geniale spørsmålet jeg leste og lurte hva svaret ble, men ingen hadde svart og nå har jeg seffers glemt hva det var og gidder liksom ikke lese gjennom 111 sider en gang til?!? *FAEN*

Hvorfor er jeg fra Bergen, men når jeg skriver her, skriver jeg skikkelig østlands-sleng? *gidda, herpa osv osv*

Hvorfor kalles dette en "tråd" (DET var det geniale jeg lurte på) ;)

Hvorfor er det nå 112 sider her?

Hvorfor kan ikke noen forbarme seg over meg, og erstatte min donald-musmatte med en skikkelig en? (PM, så får du adressen min.. jeg tar i mot alt! alt er bedre enn dette.. )

Hvorfor går klokka på forumet her en time for seint?!?!?

Endret av UnZane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor har jeg gidda å lese gjennom 111 sider med masse rart tull?!?

Lav intelligens resulterer i de merkeligste ting.

Hvorfor klør jeg i beina?

Det er sommer, dra av ullsokkene.

Hvorfor strekker man seg?

For at man kan lage trekkspill-lyd når kroppen "samles" igjen.

Hvorfor har man gugg i øynene når man våkner?

Fordi alle menn drømmer at de sloss mot aliens i søvne.

Hvorfor... husker jeg ikke det geniale spørsmålet jeg leste og lurte hva svaret ble, men ingen hadde svart og nå har jeg seffers glemt hva det var og gidder liksom ikke lese gjennom 111 sider en gang til?!? *FAEN*

Jeg refererer til første svar.

Hvorfor er jeg fra Bergen, men når jeg skriver her, skriver jeg skikkelig østlands-sleng? *gidda, herpa osv osv*

Fordi du er "skap-østlending".

Hvorfor kalles dette en "tråd"   (DET var det geniale jeg lurte på) ;)

Fordi det på samme måte som en hyssingbit har både en start og en slutt, og mellom disse punktene består tråden av den samme driten hele veien.

Hvorfor er det nå 112 sider her?

Fordi 2221 poster har klart å forville seg inn hit.

Hvorfor kan ikke noen forbarme seg over meg, og erstatte min donald-musmatte med en skikkelig en? (PM, så får du adressen min.. jeg tar i mot alt! alt er bedre enn dette.. )

Fordi velferds-Norge ikke tillater gaver. Det kan påvirke din dømmende kraft. Se gjerne på det som en kamp mot bestikkelse.

Hvorfor går klokka på forumet her en time for seint?!?!?

Fordi du er en time foran resten av verden, se gjerne på deg selv som Supermann.

Edit: Innlegg nr. 1337 :fun:

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Hihi, så lettprovosert man er, da :]

Jeg har et spørsmål: Hvorfor er lyden helt screwed når jeg pakker headsetet helt nede i, men hvis jeg bare presser det halvveis nede i hullet så er lyden perfekt? Er et Portapro, men har samme problem med et UR-18.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hvor stor vektbuffer det er som skiller normalvekten mellom menn og kvinner. Altså, menn og kvinner veier forskjellig, ikke bare fordi menn som regel er større, men også fordi organstørrelse kan variere (mannens hjerne er vel større, er den ikke?) samt anatomien er annerledes. Livmor, ikke livmor. Bryster, ikke bryster. Livmor veier mer enn testilker og "ledninger".

Noen som vet? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...