UnZane Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hvorfor har jeg gidda å lese gjennom 111 sider med masse rart tull?!? Hvorfor klør jeg i beina? Hvorfor strekker man seg? Hvorfor har man gugg i øynene når man våkner? Hvorfor... husker jeg ikke det geniale spørsmålet jeg leste og lurte hva svaret ble, men ingen hadde svart og nå har jeg seffers glemt hva det var og gidder liksom ikke lese gjennom 111 sider en gang til?!? *FAEN* Hvorfor er jeg fra Bergen, men når jeg skriver her, skriver jeg skikkelig østlands-sleng? *gidda, herpa osv osv* Hvorfor kalles dette en "tråd" (DET var det geniale jeg lurte på) Hvorfor er det nå 112 sider her? Hvorfor kan ikke noen forbarme seg over meg, og erstatte min donald-musmatte med en skikkelig en? (PM, så får du adressen min.. jeg tar i mot alt! alt er bedre enn dette.. ) Hvorfor går klokka på forumet her en time for seint?!?!? Endret 29. mai 2005 av UnZane Lenke til kommentar
ADT Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hvorfor har jeg gidda å lese gjennom 111 sider med masse rart tull?!? Lav intelligens resulterer i de merkeligste ting. Hvorfor klør jeg i beina? Det er sommer, dra av ullsokkene. Hvorfor strekker man seg? For at man kan lage trekkspill-lyd når kroppen "samles" igjen. Hvorfor har man gugg i øynene når man våkner? Fordi alle menn drømmer at de sloss mot aliens i søvne. Hvorfor... husker jeg ikke det geniale spørsmålet jeg leste og lurte hva svaret ble, men ingen hadde svart og nå har jeg seffers glemt hva det var og gidder liksom ikke lese gjennom 111 sider en gang til?!? *FAEN* Jeg refererer til første svar. Hvorfor er jeg fra Bergen, men når jeg skriver her, skriver jeg skikkelig østlands-sleng? *gidda, herpa osv osv* Fordi du er "skap-østlending". Hvorfor kalles dette en "tråd" (DET var det geniale jeg lurte på) Fordi det på samme måte som en hyssingbit har både en start og en slutt, og mellom disse punktene består tråden av den samme driten hele veien. Hvorfor er det nå 112 sider her? Fordi 2221 poster har klart å forville seg inn hit. Hvorfor kan ikke noen forbarme seg over meg, og erstatte min donald-musmatte med en skikkelig en? (PM, så får du adressen min.. jeg tar i mot alt! alt er bedre enn dette.. ) Fordi velferds-Norge ikke tillater gaver. Det kan påvirke din dømmende kraft. Se gjerne på det som en kamp mot bestikkelse. Hvorfor går klokka på forumet her en time for seint?!?!? Fordi du er en time foran resten av verden, se gjerne på deg selv som Supermann. Edit: Innlegg nr. 1337 Endret 29. mai 2005 av ADT Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva er det for noe med kvinnfolk og sovning på sofaen når man skal slappe av med en fet film før man legger seg? Arfh ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvorfor struper Micro$oft med sine enorme ressurser nedlasting fra sine servere? Får bare 10kb/s... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva er det for noe med kvinnfolk og sovning på sofaen når man skal slappe av med en fet film før man legger seg? Arfh ... Dop henne ned og utnytt henne :] Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hihi, så lettprovosert man er, da :] Jeg har et spørsmål: Hvorfor er lyden helt screwed når jeg pakker headsetet helt nede i, men hvis jeg bare presser det halvveis nede i hullet så er lyden perfekt? Er et Portapro, men har samme problem med et UR-18. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvilken idiot fant opp matretten mossaca? Det smaker dritt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ja, uff. Mousakka Hvem finner på å bruke avokado og ikke pasta? Må ha vært en skikkelig sultekrise i Hellas for lenge siden Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Avokado er digg da.. Aubergin, derimot.. blecch Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det jeg lurer på er hvor stor vektbuffer det er som skiller normalvekten mellom menn og kvinner. Altså, menn og kvinner veier forskjellig, ikke bare fordi menn som regel er større, men også fordi organstørrelse kan variere (mannens hjerne er vel større, er den ikke?) samt anatomien er annerledes. Livmor, ikke livmor. Bryster, ikke bryster. Livmor veier mer enn testilker og "ledninger". Noen som vet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hva er phoon/poon tang? Define: Phoon Define: Poon Tang Endret 29. mai 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 noen som vet om noen gode drinker miks du kan blande sprit/vodka med hjemme<??? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Prøv Vann, sitron og sukker ( lemonade ) og vodka.. har aldri prøvd, derfor kan du prøve det:P Går det ann og slette poster? Er med på "google leken" og har blitt lei den.. arg, hvordan slette? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva er phoon/poon tang? Poontang er vel et ord for mus (som i kvinnelig kjønnsorgan), om jeg ikke husker feil.. Er vel fra Full Metal Jacket eller en eller annen film.. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva er phoon/poon tang? Poontang er vel et ord for mus (som i kvinnelig kjønnsorgan), om jeg ikke husker feil.. Er vel fra Full Metal Jacket eller en eller annen film.. Det er et ord fra south-park. Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hvor i all verden fyller brannbilene bensin? Jeg mener, har dere noen gang sett en brannbil fylle bensin? Eller en film hvor brannbilen ikke har mer bensin igjen? Edit: Fant det ut!! http://www.nupi.no/IPS/filestore/01409.pdf (se side 19) Endret 29. mai 2005 av klevjer1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva er phoon/poon tang? Poontang er vel et ord for mus (som i kvinnelig kjønnsorgan), om jeg ikke husker feil.. Er vel fra Full Metal Jacket eller en eller annen film.. Det er et ord fra south-park. Det er gjerne et ord brukt av amerikanske soldater i Vietnam-krigen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg