Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man gjorde hver bokstav i alfabetet om til en tallkode, fks. A = 01 og M = 13, deretter gjorde om hvilken som helst bok til disse tallene, ville man ett eller annet sted i tallet π (Pi), finne igjen denne boken ;) Det sier litt om mengden desimaler.

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Har noen ledd seg til døde? Jeg mener, ikke av å bli kilt, men å le av en vits, f. eks.

Har hørt om at en fyr ledde seg ihjel på en "prompeoppvisnig."

Men dette er jeg ikke helt sikker på.

En gang fortalte jeg en vits til min yngre bror, og han lo så mye at han besvimte. Da han besvimte sluttet han selvfølgelig å le, og begynte å puste igjen, men hvis han hadde feks. Landet slik (han datt jo ned/sammen) at han ikke hadde fått puste, kunne han jo ha dødd, ergo legg seg i hjel...

Lenke til kommentar
Hvis man gjorde hver bokstav i alfabetet om til en tallkode, fks. A = 01 og M = 13, deretter gjorde om hvilken som helst bok til disse tallene, ville man ett eller annet sted i tallet π (Pi), finne igjen denne boken ;) Det sier litt om mengden desimaler.

*vondt i hodet av å tenke på det*

Lenke til kommentar
Hvorfor liker ofte homofile melodi grand prix låter?

De liker ikke bare låter, de liker hele opplegget. Møtte en homsevenn i går da jeg var ute, på vorspielet han hadde vært på var det 5 homser og 10 jenter, de hadde hatt scorecards og full pakke. Fyren kan vel for øvrig det som er å kunne om MGP. This is serious shit for them.

Den eneste homofile læreren jeg har hatt var også ihuga MGP-fan. Jeg skal ikke komme med noen god spådom på hvorfor det er slik, men at MGP treffer bredere i den samfunnsgruppen er ikke tull.

Lenke til kommentar
Hvorfor blir det mindre og mindre resurser til distriktene og mer resurser til storbyene.

Eller med andre ord:

Hvorfor er det 0,25 politibiler per 1000 innbyggere i Sauda (tettsted med 5000 innbyggere)

mens det er 1,3 biler per 1000 innbyggere i Stavanger?

det pleier vel og være mindre kriminalitet på "bygda" enn i storbyene

Lenke til kommentar

Hvorfor synes ikke katter at speil er noe interessante? Ser de ikke seg selv? Har prøvd å holde katta forran speilet flere ganger, men den stirrer ikke hardt og lenge inn i speilet slik som jeg ville gjort hvis jeg så et speil for første gang. :(

Lenke til kommentar
Hvis du har vært på fylla og tar med en flaske vann som blir stående der en ukes tid kan du jo smake på den da...

Den står som regel til neste fylla, å da smaker den som det beste i verden når jeg våkner... ;)

Lenke til kommentar
det pleier vel og være mindre kriminalitet på "bygda" enn i storbyene

Ikke helt enig!

Og på det verste tar det en time fra du ringer til purken er der. Samme med ambulanse, fordi om sjuekhuset er fem min. unna sentrum...

Slik jeg ser det så er et menneskeliv verdt mindre kroner i distriktet enn i storbyene. Dere husker vel alle hun som druknet uten at polititet rykket ut? 112 fikk inn flere telefoner om noen som ropte hjelp midt på natta. De sa de ikke hadde råd til å rykke ut.

Så jeg lurer på hvorfor vi er mindre verdt ute i distriktene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...