Midnight_walker Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Ok! Takk for svar!! Endret 18. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
ADT Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg lurer på hva som hadde skjedd med solbrille-selgere om sola slukna . De må da ha en familie å fø de også ... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Da hadde det ikke vært noe problem, med tanke på at før en sol slukker blir den en rød kjempe. Om vår sol skulle blitt en rød kjempe ville vår jord vært en stor grillfest. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Så familien kunne grilla selgeren mener du? Da er det jo greit... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ja, jeg regner med du bare leker kverulant nå, selv om du gjør en veldig dårlig jobb med det. Hele jorden ville forlengst vært brent opp og ingenting ville overlevd hvis sola slukka Lenke til kommentar
ADT Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Var i utgangspunktet en spøk, altså ikke meningen å framstå som kverulant... Håper du forstod det... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Man vet aldri hvor meget med idioti som kan flyte rundt i et forumhode.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Sant, sant. Men allikevel... Jeg lurer på om den hvite dvergen som blir igjen etter en sol-implasjon er ensom? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 går det an å bytte nick her? Ja, om du kontakter en moderator. NEI, send mail til forumstyret. Moderatorene er lei av å motta slike henvendelser. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259466 skal jeg bare sende det over hotmail min da eller?? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 går det an å bytte nick her? Ja, om du kontakter en moderator. NEI, send mail til forumstyret. Moderatorene er lei av å motta slike henvendelser. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259466 skal jeg bare sende det over hotmail min da eller?? Ja. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 skal jeg bare sende det over hotmail min da eller?? Ja, hvis du brukte den mailen når du registrerte deg her på hw. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hva er vitsen med å ha "tre ods regelen"?? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hva er vitsen med å ha "tre ods regelen"?? For at du skal ha noe å spørre om. Eller at topics somregel blir teite når det er to eller ett ord. Men det hadde ikke trengt å være en regel om det. Enig der. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hva er vitsen med å ha "tre ods regelen"?? Fordi den enkleste setningetypen i norsk språk må bestå av minst tre ord. Et verbal, et subjekt og et direkte objekt. Uten en av disse (altså med kun ett eller to ord i topic), vil setningen bli ufullstendig og meningsløs. En skikkelig beskrivelse av et emne bør være på minst 4-6 ord. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hva er vitsen med å ha "tre ods regelen"?? Fordi den enkleste setningetypen i norsk språk må bestå av minst tre ord. Et verbal, et subjekt og et direkte objekt. Uten en av disse (altså med kun ett eller to ord i topic), vil setningen bli ufullstendig og meningsløs. En skikkelig beskrivelse av et emne bør være på minst 4-6 ord. I challenge you! "Det regner" -sa per Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hva er vitsen med å ha "tre ods regelen"?? Fordi den enkleste setningetypen i norsk språk må bestå av minst tre ord. Et verbal, et subjekt og et direkte objekt. Uten en av disse (altså med kun ett eller to ord i topic), vil setningen bli ufullstendig og meningsløs. En skikkelig beskrivelse av et emne bør være på minst 4-6 ord. "Det regner" -sa per Det var fire ord. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Han tenker vel på "Det reger"-delen, men det er ikke korrekt norsk. Hva er egentlig "det", og hvor er det "det" regner? Det er faktisk noen som har skrevet en hovedoppgave om ordet "det". Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hva leser du? En fisk? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 "Jeg leser." To ord. Ingen fullstendig setning. F.eks "Jeg leser en bok." hadde blitt riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg