Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Kynisk - uten å ha grunn, f.eks kynisk morder dreper uten grunn og følelser
  • Nostalgi - vet at det blir brukt i sammenheng med gamle ting, oftest data-ting

er ikke tatt ut fra ordboka, men stemmer vel litt???

Kynisk: kald og hensynsløs oppførsel, ytring, innstilling

Brukes ofte om personer som bryr seg om seg selv uten å ta hensyn til det som har med andre å gjøre

Nostalgi: hjemmelengsel (der nostalgisk: ting som minner deg om noe/en tid og får deg til å savne denne tingen/tiden)

Linært:

Lenke til kommentar

Hvorfor, uansett hvor du star, folger sigarettroyken etter deg hvis du er i naerheten av noen som royker? Hvis jeg star pa venstresiden av en person som royker sa er jeg domt til a fa royken i trynet. Jeg flytter meg over pa hoyresiden, men royken "folger etter" meg. Er det en vitenskapelig grunn til dette, eller er det bare jeg som er uheldig med vinden eller noe sant? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor, uansett hvor du star, folger sigarettroyken etter deg hvis du er i naerheten av noen som royker? Hvis jeg star pa venstresiden av en person som royker sa er jeg domt til a fa royken i trynet. Jeg flytter meg over pa hoyresiden, men royken "folger etter" meg. Er det en vitenskapelig grunn til dette, eller er det bare jeg som er uheldig med vinden eller noe sant? :hmm:

Har alltid lurt på det selv, utrolig irriterende!

Samme skjer hvis jeg sitter ved/står ved et bål.

Lenke til kommentar
Hva betyr "Blogg"?

Blog is short for weblog. A blog is information that is instantly published to a Web site. Blog scripting allows someone to automatically post information to a Web site. The information first goes to a blogger Web site. Then the information is automatically inserted into a template tailored for your Web site.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...