Hevi Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Min Enermax 350W døde her en dag da fruen min satt i støpselet. Den "smalt" med en lyd og det lukta svidd. Akkurat som om en skulla ha vippet bryteren fra 220V til 120V, men alikavell ikke. Noen som har opplevd det samme og som kanskje vet hva som skjedde? Har skrudd opp, og ser ingen synlige skader med en gang, sikkringen ser fremdeles inntakt ut. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Viss det smalt og kom røyk ut må du sikkert kjøpe ny! Ole-Johan Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Viss det smalt og kom røyk ut må du sikkert kjøpe ny! Ole-Johan seriøst?? Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kan det har vært jordfeil på husets elektriske anlegg?? Har du flere detaljer om hva som skjedde?? Lenke til kommentar
Hevi Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg var ikke hjemme. Som sagt fruen som satte i støpselset. Det er ikke jordkontakt. Men hun sier det var mer som et zzzz en ett BANG. Den lyden dere får når dere putter inn ett apparat som trekker mye strøm i stikk-kontakten og det står på. Bare litt høyere. Ikke røyk eller bang, bare ett Zzzz og ingenting mer enn litt sviddlukt. Skal teste sikkringa. Edit: *Sikringa er i orden* Endret 22. august 2004 av Hevi Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har opplevd det samme med 2 Enermax 550W. Dvs den ene virker fremdeles, men lager Zzzz lyder hele tiden. Reklamerte på den som ikke virker (korsluttet) og fikk beskjed om at jeg ikke fikk ny fordi strømforsyningen var kortsluttningssikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå