Gå til innhold

mine bilder... kritikk?

Anbefalte innlegg

noen som har lyst å si noe om bildene mine?

de er laget i C4D. Jeg tar all kritikk med et smil :)

btw, de :blush: eldste :blush: kommer først.. trykk på "next" noen ganger så kommer du til de nyeste. De aller siste er ikke oppe enda så du får en "404" på de. Jeg skal legge de opp til mandag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff. Jeg som ikke liker når folk har 4 forskjellige bilder til kritikk... Takler ikke

mengden...

Uansett, av bildene jeg så på hadde du seriøse AA problemer, - med overgangen ifra

"3dting" til bakgrunn. - Det ser ganske rendret ut for det meste, og renderen er ikke

god. Mye kantete greier. Ikke så mye "flyt" i det. På bildene jeg så likte jeg ikke

komposisjonen så utrolig godt.

- Ellers så er jeg rimelig lei slike bilder, fins noen folk som er utrolig flinke på dem,

som ennå er halvinteressante - men fins dessverre aalt for mye av det nå, så det blir

rett og slett kjedelig....

Gir du oss heller 1 eller 2 bilder så blir det lettere å gi god kritikk, ikke bare sure

oppgulp :p

Lenke til kommentar
- Ellers så er jeg rimelig lei slike bilder, fins noen folk som er utrolig flinke på dem,

som ennå er halvinteressante - men fins dessverre aalt for mye av det nå, så det blir

Enig, så enig. Akkurat som med alle de ørtenhundreogbørti millionene med kvasi-goth photomanips.

Lenke til kommentar
Hadde vært fint om du kunne svart meg på et lite spørsmål

det er noe som heter "render in picture viewer", når den er ferdig der blir den lagret det stedet som du må skrive i "render settings". de knappene finner du i den øverste menyen. sorry men jeg kan ikke lage screenshot akkurat nå.

Uansett, av bildene jeg så på hadde du seriøse AA problemer

hmm, jeg tror jeg vet hvilke du så. de har ganske dårlig AA ja. jeg brukte bare magic wand der :p

jeg må si meg enig der jeg og, de er jo faktisk ikke så intresange lenger.

de tre siste har en litt annen stil men de er ikke oppe enda. det er ikke så greit å finne på noe nytt heller. jeg skal ha det i bakhodet neste gang jeg prøver meg :thumbup:

noen flere kommentarer? :D

Endret av N*
Lenke til kommentar

..regner med at jeg blir den sære karen haer på forumet for jeg likte ikke bildene dine. De så ut som rene etterligninger av tutorialer som finnes overalt på nettet.

Kan godt være jeg tar feil, men like fullt ser det ikke bra ut.

Du kan i det minste blure ned kanter og gjøre fargearbeid noe bedre i framtiden. Bruk noen timer til en dag på å gjøre ferdig bildet så skal du se du alltid får bedre produkter til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...