Gå til innhold

Hvilket skjermkort gir mest for pengene

trulte10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å svare på hva som gir deg mest for pengene. 9800pro er jo ett veldig vanlig tips ja. Samtidig vil det kanskje lønne seg over tid å kjøpe ett 6800NU som andre foreslår. Det det egentlig står på er hvor mye penger du kan bruke. 2500,- for ett 6800 med 128MB minne på www.pcutstyr.no som er ett bedre kort enn 9800Pro til 1700,- i ganske mange henseende.

Om det er er stor nok forskjell til å forsvare 800,- i forskjell er jeg ikke sikker på. Jeg vet i allefall at jeg ville gått for 6800 hvis det sto mellom disse to :)

Lenke til kommentar

vanskelig og svare hvis man ikke vet hvor mye penger du kan bruke på kort ?du spiller sikkert direct x9 spill(doom 3,far cry o.s.v)og da er 6800 et lett valg hvis du har pengene.ati 9800 pro er jo også bra,men kommer ikke helt opp til 6800 når det gjeller høy oppløsing og AA/AF på.

1500.- 5900xt

2000.- 9800 pro

2500.- 6800 nu

Lenke til kommentar
Hvilket skjermkort gir mest for pengene?

#topic endret til mer utfyllende. Moderator Jankee#

Når Geforce 6600 og Radeon X700 er ute om kort stund, er jeg sikker på at disse vil gi mest ytelse for pengene!

Eks: 6600GT er prislagt til ca. 200$. og skal ifølge flere kilder være 20% raskere en 9800XT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...