cwerner Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Etter over ett halvt år med sparing og diskutering så har jeg endelig funnet mitt nye leketøy, det nye leketøyet er ett Pearl Forum 5-trommers trommesett i sort. Etterhvert så skal også dobbel-pedaler og flere symbaler kjøpes inn Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Morgenen @ 22.09.04: -Mamma?? Pappa?? Har dere sett trommesettet?? -Ehh... Nei!! Trommesettet har vi ikke sett!! Grattis Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Grattis. Ca. samme settet som jeg har Du kommer nok til å ha mye moro med det! Men pass på så du ikke plager naboene Herr Brun Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg får sende ut nabovarsel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Neeeeei...d-det har vi i-i-ikke sett. Nei. Meld deg på et trommekurs btw, så lærer du riktige teknikker fra begynnelsen av, istedet for å venne deg til uvaner som kan gi deg skader over tid. Jeg tenker da mest på håndleddene og måter og holde stikkene på, måter å spille dobbel basstromme uten å få betennelse i leggene osv. Og ikke minst er det MYE teori med takt. Ikke et enkelt instrument å bli selvlært på, og prøver du det, blir det stort sett feil teknikk og du får belastningsskader. Endret 22. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg skal ta timer, eneste som er litt kjipt er å måtte kjøre inn til oslo hver gang, men men Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det er kjipt ja. Trommelæreren min er tilfeldigvis min stefar, så jeg må "reise" helt til rommet der slagverket står . Men det er veldig viktig å ta timer, for det er et instrument som(hvis du lærer det feil) kan være veldig fysisk. Men har du teknikken inne bruker du kun håndleddene og litt av foten. Evt. litt av underarmen når du spiller på flere trommer... Men lykke til! Herr Brun Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Gratulerer! Pearl er bra saker, det. Har et sett selv, men du må huske og sette på nye skinn. Til skarpen kan jeg anbefale: Remo cs coated. Tammer: Remo Pinstripe og til basstromma: Remo Powerstroke3 Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Husk å bruk ørepropper så du ikke skader hørselen Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Hvor mye koster disse skinnene da? har ikke råd til å bytte ut no særlig ennå, men det er jo heller ikke så altfor lenge til jul. Har en pakke med ørepropper liggende igjen fra metallica-konserten Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Njaa... Jeg har to basstrommer og 3 tammer + en skarp... Det kostet meg rundt 1800-+ Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Grattis! Jeg har kommet in på musikkskole gleder meg! Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 trommesettet.. nei.. det har vi ikke sett.. nei det har vi ikke sett.. hehe.. grattis.. fett med trommer! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 forresten, jeg skal også spille i band med noen venner av meg etterhvert, noen som har forslag til bandanvn? Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hva slags band er det da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 forresten, jeg skal også spille i band med noen venner av meg etterhvert, noen som har forslag til bandanvn? Vel, dere kan glemme "Where Angels Fall" for det har vi (sjekk siggen min) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 forresten, jeg skal også spille i band med noen venner av meg etterhvert, noen som har forslag til bandanvn? Gouranga! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Husk å bruk ørepropper så du ikke skader hørselen Det å bruke ørepropper er ikke så smart. Lær deg heller å spille lavt! For spiller du med ørepropper spiller du enda høyere, og det er en uting når man skal spille sammen med andre. Bruk kun ørepropper når dere spiller virkelig høyt! Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå