Even. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 går det an å bruke ipod under trening? tenker da på spinning og jogging. Tåler den ristingen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ja, leser fra en slags brikke ikke en løs cd! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 det var bra noen som sier at harddisker ikke skal ha så mye risting Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 En harddisk har vel 32 mb støtminne eller noe. Det vil si at den leser av harddisken omlag hvert 20 minutt. Så ja den fungerer veldig bra til jogging. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Jeg bestillte også en veske med. Går det an å skifte sang og sånn uten å ta den ut av vesken? det var ikke noe bilde av fremsiden av vesken Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det følger med en fjernkontroll da, men er ikke så enkelt å bla seg gjennom mange gb med musikk med den , det må bli hvis du er i et album eller noe.... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 fulger den med på g4 og? det var den jeg bestillte Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Fjernkontroll følger ikke med på G4. Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det går forøvrig ikke å skifte sang uten å ta den ut av vesken, ikke noe gjennomsiktig plastikk eller noe. Men den er fin å ha. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Når Minidisc funker flott til jogging så bør Ipod være fin å bruke til det også Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 var ikke klar over at fjernkontroll ikke fulgte med G4 av ipod, men den kan fremdeles kjøpes som ekstrautstyr for 365(med høretellefoner). Spørsmålet er om det er verdt pengene, spør du meg så klarer du deg fint uten. Jeg bruker ikke fjernkontrollen selv om den fulgte med min G3..... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 følger med fjernkontroll med til ipod genrasjon 4 med 20 gfb også a? Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 følger med fjernkontroll med til ipod genrasjon 4 med 20 gfb også a? Les tråden før du spør Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 følger med fjernkontroll med til ipod genrasjon 4 med 20 gfb også a? Les tråden før du spør whops sorry.... fikk ikke med meg den siste...sorry Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Det fulgte ikke med fjernkontroll til mini heller Jeg har ikke turt å bruke den til jogging, fordi jeg har hørt si at det er risikabelt med hd-spillere og at garantien ikke dekker dette Får vel ta en liten tur rundt huset og teste da... EDIT: Post nr 600 Endret 22. august 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Selv med minne for jogging så det ikke naturlig for en harddisk å hoppe rundt. Går sikkert gå fint en periode, men sjansen for at bad sectors vil dukke opp er jo større da. Det problemet slipper du med minnebrikke spillere. Endret 22. august 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 hva er bad sectors? Er det virkelig så farlig med jogging? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har aldri hørt om noen som har fått problemer med sin ipod ved jogging. Grunnen til det er vel at det er så trangt om plassen inni ipoden. Du kan riste en harddisk så mye du vil og den vil ikke ta skade av det. Leseren kan få problemer med å lese av harddisken, men det skjer ikke med iPod. Bad sectors kan så vidt jeg vet bare opstå når du skriver til en harddisk, ikke når du leser av den. Tror ikke jeg ville prøvd å ristet ipoden fr mye når det skrives til harddisken, men hvem jogger rundt med en bærbar datamaskin og flytter over sanger til ipoden sin Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Selv med minne for jogging så det ikke naturlig for en harddisk å hoppe rundt.Går sikkert gå fint en periode, men sjansen for at bad sectors vil dukke opp er jo større da. Det problemet slipper du med minnebrikke spillere. Står på Apple sine sider at iPod kan brukes til jogging. De nyeste HD'ene tåler jo risting på opp til 500G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå