egils Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 kommer ikke inn på noen få sider på nettet, det er to sider jeg ikke kommer inn på www.matrox.com og www.eagames.com har win xp pro på pc'en. Er det noen som har noen ide om hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hva er feilmeldingen når du prøver å gå inn på disse? Får du pinget de? Hjelper det hvis du prøver å koble opp mot IP-adressene istedenfor domenene? Eventuelt, har du sjekket om C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts ikke inneholder feilaktig informasjon anngående disse domenene (hvis du kjører Windows)? Lenke til kommentar
egils Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (Hva er feilmeldingen når du prøver å gå inn på disse? Får du pinget de? Hjelper det hvis du prøver å koble opp mot IP-adressene istedenfor domenene?) http://search.msn.no/dnserror.aspx?FORM=DNSAS&q=www.matrox.com dette er feilmeldinga jeg får, den går nesten umiddelbart der. har prøvd med ip adressen med samme resultat. (Pinge har jeg ikke lært ennå) (Eventuelt, har du sjekket om C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts ikke inneholder feilaktig informasjon anngående disse domenene (hvis du kjører Windows)? ) Jeg kan ikke noe om dette heller. Takk for at du prøvde å hjelpe meg, jeg får nok formatere når jeg fårt tid. (eller lære meg noe mer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå